دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1401 - 16:15

دانشجویان کارشناسی ارشد شریف به دانشگاه بازمی‌گردند

کلاس‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف از روز شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
کد خبر : 656232
دانشگاه شریف



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه صنعتی شریف، این مرکز آموزشی اعلام کرده که با توجه به روند کاهش شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور و هماهنگی صورت گرفته با دانشکده‌ها و اداره امور خوابگاه‌ها، از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کلاس‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. دانشجویان این دانشگاه می‌توانند برای اطلاع از جزئیات تشکیل کلاس‌های خود از روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه به سامانه آموزش دانشگاه شریف مراجعه کنند.


بنابر اعلام مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف، برای مساعدت با دانشجویان،‌ در شرایط خاص و با ارائه دلایل موجه، امکان عدم رعایت کف واحد (۸ واحد) و حذف بیش از یک درس قابل بررسی بوده و لازم است دانشجو در زمان حذف تک‌درس که در بازه زمانی ۷ تا ۱۶ خرداد ماه سال جاری انجام خواهد شد، درخواست خود را از طریق سامانه آموزش دانشگاه صنعتی شریف به همراه مستندات و دلایل برای بررسی ارسال کند.


محمود سعادت، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به تاریخ‌های بازگشت دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: ما تاریخ ۱۷ اردیبهشت و ۱۶ خرداد ماه را برای مراحل بعدی حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها در نظر گرفته‌ایم تا بخشی دیگر از دانشجویان به خوابگاه‌ها و کلاس‌ها بازگردند. تعطیلات پیش از این دو تاریخ فرصت مناسبی است که دانشجویان ساکن شهرستان به تهران بازگردند و در خوابگاه‌ها ساکن شوند.


وی با اشاره به ظرفیت کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف افزود: از قدیم، دو نوع ظرفیت برای کلاس‌ها در دانشگاه صنعتی شریف وجود داشته که با عنوان ظرفیت امتحان و ظرفیت کلاس شناخته می‌شود. در مواقع امتحانات فاصله‌گذاری صندلی‌ها رعایت می‌شود و موقع کلاس‌ها فواصل عادی است. در حال حاضر به‌دلیل لزوم رعایت مسائل بهداشتی، کلاس‌ها بر اساس ظرفیت امتحانی در حال برگزاری است تا فاصله اجتماعی رعایت شود و مشکلی در رابطه با ابتلای دانشجویان به کووید-۱۹ پیش نیاید.


به گزارش آنا، دانشگاه صنعتی شریف پیش از این نیز اعلام کرده بود که تمامی امتحانات پایان ترم این دانشگاه برای تمامی مقاطع به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته