دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1401 - 09:12
هاشمی مطرح کرد؛

قدردانی دانشگاهیان از شهدا با مجاهدت علمی پژوهشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بهترین راه قدردانی از مجاهدت‌های شهدا را پایبندی به آرمان‌ آنان و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدت علمی و پژوهشی به‌منظور استقلال علمی و عدم وابستگی به کشورهای استعمارگر دانست.
کد خبر : 656076
لامرد



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از لامرد، سیداحمد هاشمی در حاشیه مراسم پاسداشت مقام استاد و تجدید میثاق کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با شهدای گمنام این دانشگاه اظهار کرد: شهدا الگوهای عملی ایثار و شجاعت هستند که رفاه و آرامش، امنیت و پیشرفت کشور را مدیون رشادت‌ها و جان‌افشانی‌های این عناصر ارزشمند و بی‌نظیر هستیم.




بیشتر بخوانید:


ساخت یادمان شهدای گمنام واحد لامرد در دامنه‌ قله‌ سردار دلها




وی بهترین راه قدردانی از مجاهدت‌های شهدای کشور را پایبندی به آرمان‌های آنان و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدت علمی پژوهشی به‌منظور استقلال علمی و عدم وابستگی به کشورهای استعمارگر دانست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از آمادگی کامل این دانشگاه در همکاری همه‌جانبه در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی، صنعتی و اجتماعی با مدیریت شهرستان خبر داد تا فواید این همکاری برای خدمت به مردم شهرستان مورداستفاده قرار گیرد.


هدف شهیدان استقلال کشور در همه زمینه‌ها


اسماعیل رستگار فرماندار شهرستان لامرد که خود از خانواده شهداست نیز در این مراسم، هدف شهیدان را استقلال کشور در همه زمینه‌ها دانست و گفت: استقلال علمی از مهم‌ترین مؤلفه‌های برتری هر کشوری در دنیای کنونی است.


وی از تلاش‌های مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در بالابردن توان علمی و پژوهشی جوانان منطقه تشکر کرد و پیشرفت‌های دانشگاه درزمینهٔ‌های مختلف را نمونه مجموعه‌ای موفق و مدیریتی هماهنگ در حوزه‌های مختلف این واحد دانشگاهی برشمرد.


فرماندار لامرد تربیت نیروی متعهد و متخصص را با توجه به برنامه‌های استراتژیک در نظر گرفته‌شده برای آینده شهرستان بسیار ضروری خواند و افزود: دایربودن رشته‌های مختلف تحصیلی به‌ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با توجه به نیازهای صنعتی شهرستان، نشانه آینده‌نگری و احساس مسئولیت مسئولان دانشگاه است.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته