دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازی تراکتور و پدیده رایگان اعلام شد

به دنبال رایگان شدن دیدارهای پرسپولیس برای جذب تماشاگران این بار باشگاه تراکتورسازی تصمیم گرفته تا دیدار هفته نوزدهم خود را رایگان اعلام کند.
کد خبر : 65606

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، باشگاه تراکتورسازی با اعلام اطلاعیه‌ای تماشای بازی این تیم برابر پدیده مشهد را که قرار است در چارچوب هفته نوزدهم فردا در استادیوم بزرگ یادگار امام برگزار شود را رایگان اعلام کرد.


در این اطلاعیه آمده است: «هواداران به‌عنوان یار دوازدهم تیم تراکتورسازی همواره پشتیبان و یار و یاور تیم بودند و اگر تراکتور تاکنون به موفقیت‌هایی دست‌یافته است مرهون حضور پرشور هواداران بوده است. باشگاه تراکتورسازی نیز تصمیم گرفت در راستای تکریم هواداران و ارج نهادن به زحمات این سرمایه‌های اصلی تیم تماشای این دیدار را رایگان کند تا این یار دوازدهم فردا برای کسب 3 امتیاز این دیدار در کنار سرخ‌پوشان باشد تا بازیکنان باقدرت بیشتری در زمین مسابقه به ایفای نقش کنند.»


دیدار دو تیم تراکتورسازی و پدیده مشهد قرار است فردا ساعت 14:30 دقیقه در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار شود و طبق اعلام باشگاه تراکتورسازی تماشای این دیدار برای هواداران رایگان خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته