دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1401 - 16:01

نمایندگی یخچال دوو در مشهد

تلاش ها برای ساخت وسیله ای که بتواند مواد غذایی را خنک نگه دارد و از فاسد شدن سریع آنها جلوگیری کند، به نتیجه رسید. از آن سال تا کنون، تکنولوژی های متعدد و قطعات متنوع و برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری نیز، به یخچال اضافه شده اند. به همین دلیل کار تعمیر این دستگاهها سال به سال تخصصی تر شده و از عهده افراد وارد و با دانش به روز ساخته است.
کد خبر : 655983
image-20220430155046-1.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، در سال 1913، تلاش ها برای ساخت وسیله ای که بتواند مواد غذایی را خنک نگه دارد و از فاسد شدن سریع آنها جلوگیری کند، به نتیجه رسید. از آن سال تا کنون، تکنولوژی های متعدد و قطعات متنوع و برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری نیز، به یخچال اضافه شده اند. به همین دلیل کار تعمیر این دستگاهها سال به سال تخصصی تر شده و از عهده افراد وارد و با دانش به روز ساخته است. یکی از برندهایی که موفق شده تا بسیاری از تکنولوژی ها متنوع را روی یخچال های خود اضافه کند، شرکت کره ای دوو است. در این مطلب، قصد داریم نکات مهم در خصوص نگهداری و تعمیر این دستگاه ها در نمایندگی یخچال دوو در مشهد را، برای شما شرح دهیم. شما نیز برای تعمیر یخچال دوو در مشهد می‌توانید، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.


نکات نگهداری یخچال دوو


نحوه استفاده از وسایل برقی مانند یخچال، تاثیر به سزایی در عمر مفید دستگاه شما دارد. نکات مختلفی در این زمینه وجود دارد که در ادامه با تعدادی از موارد کلیدی آن آشنا می‌شویم.


- یخچال را در معرض نور خورشید، در مجاورت دستگاههای گرمازا، در مکان خیلی مرطوب و در جایی که دمای آن کمتر از دمای داخل یخچال است، قرار ندهید.


- یخچال دوو باید کاملا تراز نصب شود تا سر و صدا نکند. برای نصب تراز دستگاه، از تکنسین متخصص نمایندگی یخچال دوو در مشهد کمک بگیرید.


- سر راه تمام وسایل برقی منزل، از جمله یخچال از محافظ برق استفاده کنید تا نوسانات برق به دستگاه آسیب نزند.


- غذاهای داغ باعث به وجود آمدن بخار شده و سیستم نوفراست را با مشکل رو به رو می‌کنند.


- یخچال به کمک جریان هوا و بیرون کردن هوای گرم توسط مبرد، داخل کابین را تمیز می‌کند. برای انجام این کار لازم است تا پشت یخچال را سالانه دو بار گردگیری کنید. همین طور جلوی فن داخلی دستگاه، یک کیسه یا ظرف سرتاسری قرار ندهید، زیرا می‌تواند سبب بسته شدن مسیر هوا شود.


- فراموش نکنید که یکی از مهم ترین عوامل خرابی وسایل برقی، خاک گرفتن آن‌ها می‌باشد. بنابراین حتما هر چند وقت یک بار یخچال خود تمیز نمایید.


- می‌توانید بدنه بیرونی و فضای داخلی یخچال دوو را با محلول آب و جوش شیرین بشویید. برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی و در امان ماندن از خطر برق گرفتگی بهتر است در هنگام تمیز کردن داخل یخچال دوو، آن را از برق بکشید. گاهی اوقات غذاهای چند روز مانده مثل ماهی، گوشت یا سالادی که در گوشه‌ای از یخچال مدت زیادی بی استفاده به جا مانده، ممکن است بوی نامطبوعی ایجاد کند. در ادامه به طور مفصل در خصوص تمیز کردن این دستگاهها خواهیم گفت.


با تعدادی از ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی یخچال دوو در مشهد آشنا شدیم. برای رفع این موارد و تعمیر یخچال دوو در مشهد، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.



ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی یخچال دوو در مشهد


برای انجام تعمیرات در محل و جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد هزینه اضافه، بهتر است، دلایل ایجاد خرابی در یخچال خود را بدانید و مشکل را به درستی برای تعمیرکار توضیح دهید تا قطعه مورد نظر برای تعمیر دستگاه را به همراه داشته باشد. با هم دلیل ایجاد برخی از ایرادات پرتکرار تر ثبت شده در نمایندگی یخچال دوو در مشهد را می‌خوانیم.



یخچال دوو به درستی خنک نمی‌شود


دلایل مختلفی باعث می‌شود که یخچال دوو به دمای ایده‌آل کاربر نرسد. پیش از هر چیز، دمای تنظیمی برای یخچال را در زمستان ها روی 3 تا 4 درجه سانتی‌گراد و در تابستان ها دو درجه خنک تر تنظیم کنید. سپس به این مساله توجه داشته باشید که قرار دادن موارد متعدد در یخچال فضا را برای گردش هوای خنک، کم می‌کند. همین طور بسته شدن قسمت انتهایی دستگاه با بسته های بزرگ غذا می‌تواند جلوی فن های دستگاه را بگیرد و گردش هوای خنک را مختل کند. باز گذاشتن در یخچال نیز، باعث از بین رفتن سرمای داخل کابین می‌شود.


اما به جز این نکات، باید قطعات مختلف دستگاه را مورد بررسی قرار داد تا مشکل را پیدا و برطرف کرد. کم شدن گاز فریون یخچال دوو، آسیب دیدن لاستیک دور درب، ایراد در کمپرسور که همان موتور یخچال است و رله استارت کمپرسور که ولتاژ شروع به کار موتور را تامین می‌کند، کیپ شدن مدار کندانسور و کثیفی لوله های این قسمت از جمله دلایل فنی خنک نشدن دستگاه است. برای تعمیر یخچال دوو، با نمایندگی یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید.


نمایندگی یخچال دوو در مشهد


نشت آب از یخچال دوو


یکی دیگر از ایرادات ثبت شده در نمایندگی یخچال دوو در مشهد، نشت آب از دستگاه است. این مشکل نیز می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. لوله تخلیه یخچال دوو، در بیشتر مدل ها در کف این دستگاهها و در پشت کشوهای یخچال دوو قرار دارد. بسته شدن این قسمت می‌تواند باعث ایراد نشت آب از یخچال شود. پوشیده شدن اوپراتور یخچال دوو از یخ و برفک، دلیل دیگر بروز این مشکل است. شکستگی یا جا به جایی سینی تخلیه آب، مشکل در اتصالات یخساز یا آب سرد کن و نشت آب از مخزن آب دستگاه، دلایل دیگر بروز این مشکل است. برای رفع این موارد و تعمیر یخچال دوو در مشهد با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.



مشکل در سیستم یخ زدایی یخچال دوو


اگر متوجه جمع شدن آب روی دیواره ها یا وجود یخ و برفک روی بدنه داخلی یخچال یا فریزر شدید، باید مشکل در سیستم دیفراست را بررسی کنید. سیستم دیفراست یخچال از قطعات مختلفی مانند: ترمودیسک، ترموفیوز، سنسور دیفراست، تایمر دیفراست، المنت های جداری و برد الکترونیکی تشکیل شده است. این سیستم هر چند ساعت یک بار فعال شده و با آب کردن یخ و برفک های تشکیل شده در یخچال، کار یخ زدایی دستگاه را انجام می‌دهد. ایراد در هر کدام از این قسمت ها می‌تواند باعث مشکل در دستگاه شود.


نمایندگی یخچال دوو در مشهد



سر و صدای زیاد و مراجعه به نمایندگی یخچال دوو در مشهد


صداهایی مانند صدای کلیک و صدای انبساط و انقباض وسایل داخل یخچال یا بدنه دستگاه، صداهای عادی دستگاه محسوب می‌شوند. اما صداهایی مانند کلیک های متوالی، صدای کار کردن کمپرسور، صدای فن یخچال و ... از دلایل خرابی یخچال و مراجعه به نمایندگی یخچال دوو در مشهد هستند. کمپرسور گاها به دلیل یکسره شدن و کار کردن مداوم، سر و صداهای زیادی تولید می‌کند که باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کرد و گرنه ممکن است ایرادات بیشتری برای دستگاه به وجود بیاید. اگر شارژ گاز فریون یخچال کم شده باشد نیز، باید گاز را شارژ کرده و مشکل دستگاه را حل کرد. رله یخچال با دستور برد شروع به کار و تایمر آن نیز با صدای کلیک مانند آغاز به کار می کند. اگر این صدا را بیش از یک بار و به صورت متوالی شنیدید، برد یا تایمر دستگاه خراب شده و نیاز به تعمیر دارد.


اگر از پشت یخچال دوو صدایی شنیدید، لازم است دستگاه توسط تکنسین متخصص بازدید شود، چون احتمالا فن کمپرسور ایراد پیدا کرده است. خراب شدن فن می‌تواند خیلی زود به خود کمپرسور نیز آسیب وارد نماید. اگر صدا زیاد بود حتما دستگاه را خاموش کنید و برای تعمیر یخچال دوو در مشهد، با نمایندگی یخچال دوو در مشهد، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 ، مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل مشهد سرویس تماس بگیرید.



تمیز کردن یخچال دوو


یخچال جز قسمت های آشپزخانه است که تمیز کردن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. برای تمیز کردن دستگاه، آن را کاملا خالی کنید تا دسترسی کامل به قفسه ها و طبقات یخچال فریزر خود داشته باشید. مواد تاریخ مصرف گذشته و فاسد را دور بریزید تا بار یخچال کم شده و انرژی بی مورد، به هدر نرود. طبقات را داخل سینک به طور کامل بشویید و بگذارید تا خشک شوند. برای شستن لکه های قوی از خمیر دندان استفاده کنید. محلول جوش شیرین و سرکه هم برای آنتی باکتریال کردن این قسمت ها کاربردی و موثر است. بگذارید قفسه های شسته شده کاملا خشک شده و سپس آن ها را در جای خود قرار دهید. بدنه یخچال را با یک پارچه یا اسفنج پاک کنید. هرگز برای تمیز کردن قسمت داخلی از مواد شوینده استفاده نکنید، چرا که غذاها بوی آن را به خود جذب می کنند. برای تعمیر یخچال دوو در مشهد با نمایندگی یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید.



تعمیر یخچال دوو در مشهد


تعمیر یخچال خود را به نمایندگی یخچال دوو در مشهد بسپارید یا، می توانید با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید تا کار تعمیر یخچال خود را به تعمیرکاران با سابقه و موفق بسپارید و اطمینان داشته باشید تمام خدمات مشهد سرویس، به صورت تضمین شده توسط تعمیرکار و با استفاده از قطعات فابریک یدک دستگاه ارائه خواهد شد.



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

برچسب ها: یخچال دوو مشهد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته