دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1401 - 12:23

تفاوت شلوار فاق بلند، فاق متوسط و فاق کوتاه

یکی از مهم ترین ویژگی های شلوار ها، اندازه فاق آن ها است. فاق شلوار به بلندی شلوار در قسمت جلو و یا فاصله کمر تا قسمت نشیمنگاه آن گفته می شود. فاق های شلوار بر اساس اندازه، به سه دسته بلند، متوسط و کوتاه تقسیم می شوند. در ادامه به معرفی هر یک از فاق های شلوار پرداخته و ویژگی های آن ها را بیان می کنیم. شما میتوانید انواع شلوار های اصل و خارجی را با بهترین قیمت و بصورت مستقیم از لیتواستایل خریداری کنید خرید انواع شلوار از فروشگاه لیتو استایل. خرید شلوار جین از برند ماوی
کد خبر : 655889
رپرتاژ

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، یکی از مهم ترین ویژگی های شلوار ها، اندازه فاق آن ها است. فاق شلوار به بلندی شلوار در قسمت جلو و یا فاصله کمر تا قسمت نشیمنگاه آن گفته می شود. فاق های شلوار بر اساس اندازه، به سه دسته بلند، متوسط و کوتاه تقسیم می شوند. در ادامه به معرفی هر یک از فاق های شلوار پرداخته و ویژگی های آن ها را بیان می کنیم. شما میتوانید انواع شلوار های اصل و خارجی را با بهترین قیمت و بصورت مستقیم از لیتواستایل خریداری کنید خرید انواع شلوار از فروشگاه لیتو استایل. خرید شلوار جین از برند ماوی


شلوارهای فاق کوتاه


در شلوارهای فاق کوتاه، اندازه فاق حدودا کمتر از ۱۲ سانتی متر می باشد که این اندازه نسبت به شلوارهای معمولی کمتر است. در واقع شلوارهای فاق کوتاه از ناحیه‌ی زیر کمر و حدود هشت سانتی متر پایین تر از ناف قرار می گیرند. این شلوارها برای استایل های کژوال و غیررسمی بسیار مناسب بوده و در انواع جین، پارچه ای و کتان تولید می شوند. استفاده از شلوارهای فاق کوتاه از دهه ۱۹۶۰ توسط ستاره های موسیقی راک آغاز شد و پس از آن افراد زیادی را به خود جذب کرد. اما این نوع شلوارها محدودیت هایی را خصوصا در هنگام نشستن و برخاستن ایجاد می کند. این شلوار ها برای افرادی که اضافه وزن دارند، مناسب نمی باشد. زیرا حجم بدن را بیشتر نمایان می سازد. اما بسیاری از افراد باریک اندام نیز پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه را ناخوشایند می دانند. از طرفی تنوع طرح و رنگ های شلوارهای فاق کوتاه کمتر می باشد. هر چند که این شلوارها طرفداران خاص خود را دارند. اما این شلوار ها به افراد کوتاه قامت توصیه نمی شود.


انواع فاق شلوار کوتاه متوسط بلند


معرفی و ثبت نظر برای خبرگزاری آنا


شلوارهای فاق متوسط


شلوارهای فاق متوسط به شلوارهایی گفته می شود که اندازه فاق آن ها نرمال و عادی بوده و حدودا بین ۱۲ تا ۱۷ سانتی متر می باشد. این اندازه‌ شلوار ها رایج ترین نوع شلوار خصوصا برای آقایان است. شلوارهایی با فاق متوسط برای اغلب افراد به ویژه کسانی که قد متوسطی دارند، مناسب است. این نوع شلوارها نیز در رنگ و جنس و مدل های متنوعی از جمله جین و پارچه ای و کتان و ... تولید می شوند.



شلوارهای فاق بلند


امروزه شلوارهای فاق بلند در دنیای مد و پوشاک بسیار ترند شده و طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. اندازه فاق این شلوارها بیش از ۱۷ سانتی متر می باشد. این شلوارها به دلیل داشتن فاق های بلندتر از شلوارهای معمولی، بسیار راحت بوده و در استفاده روزانه باعث قابلیت تحرک بیشتر و آرامش خاطر افراد خواهد شد. زیرا خط کمر این شلوارها بالاتر قرار گرفته و انجام فعالیت های روزمره را برای شما آسان ترمی سازد. یکی دیگر از فواید این شلوارها مناسب بودن آن برای همه افراد با هر استایلی می باشد. این شلوار برای افرادی که در ناحیه شکم و پهلو اضافه وزن دارند، بسیار مناسب است زیرا این نواحی را به خوبی می پوشاند. همچنین افراد باریک و خیلی لاغر نیز می توانند با خیال راحت از این شلوار استفاده نمایند. شلوارهای فاق بلند سبب آن می شود که شما بلند تر و کشیده تر به نظر برسید. از این رو برای افراد کوتاه قد یک انتخاب ایده آل است. هر چند به دلیل کوتاه تر نشان دادن بالاتنه، به افرادی که بالاتنه کوتاه تری دارند، توصیه نمی شود. شلوارهای فاق بلند تنوع زیادی داشته و در رنگ و مدل و جنس های مختلفی از جمله جین، پارچه ای و ... طراحی می شوند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این شلوارها راحت و مناسب بودن آن ها در فصل تابستان است. علاوه بر این به راحتی قابل استایل کردن می باشد.


شلوارهای فاق بلند در مدل های مختلفی طراحی می شوند. یکی از این مدل ها که بسیار جذاب و پرطرفدار است، شلوارهای بگ می باشد. این شلوارها از بالا تا پایین گشاد بوده و برای اکثر اندام ها قابل استفاده می باشد. همچنین به دلیل راسته و گشاد و غیر کشی بودن و داشتن فاق بلند فوق العاده راحت هستند. شلوارهای دمپا گشاد نیز نوع دیگری از آن می باشند که از قسمت کمر تا ران پا حالت جذب داشته و از زانو به پایین گشاد می باشد. این شلوار ها برای اکثر افراد اعم از افراد دارای اضافه وزن افراد متناسب و ... ایده آل است. شلوارهای فاق بلند به شکل جذب و چسبان نیز طراحی می شوند که برای افراد لاغر یا متعادل انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. استایل کردن لباس با شلوار های فاق بلند کار راحتی می باشد. این شلوارها با هر مدل کفش به ویژه کفش های پاشنه بلند ترکیب ایده آلی را رقم می زنند.


ask math questions



انتهای پیام/ ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته