دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1401 - 17:28
محبی در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد؛

جهاد تبیین مسلمانان در روز جهانی قدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان گفت: روز جهانی قدس روز جهانی جهاد تبیین مسلمانان بوده؛ چراکه رژیم اشغالگر، امروز هیمنه نظامی خود را با شکست‌های پی در پی سال‌های اخیر از دست داده است.
کد خبر : 655740
روز قدس



سراج‌الدین محبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زرقان در حاشیه راهپیمایی روز قدس که با حضور دانشجویان کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان در کنار سایر آحاد مردم برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی قدس روز جهانی جهاد تبیین مسلمانان است؛ چراکه رژیم اشغالگر، امروز هیمنه نظامی خود را با شکست‌های پی در پی سال‌های اخیر از دست داده و از حیله‌های سیاسی و فرهنگی برای ادامه حیات خود استفاده می‌کند و نشست، اعلام نزدیکی و دوستی با برخی کشورهای خودباخته منطقه نمونه‌ای از این دست‌وپا زدن‌های بیهوده بوده و به فرمایش مقام معظم رهبری رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به یاری خداوند و جبهه مقاومت در کمتر از ۲۵ سال آینده از نقشه جغرافیای جهان حذف خواهد شد.




بیشتر بخوانید:


مسلمانان جهان از قدس حمایت می‌کنند




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان روز قدس را نماد اتحاد مسلمانان و عدالت‌جویان جهان علیه استکبار دانست و افزود: فلسطین تنها موضوع اسلامی نیست؛ بلکه یک موضوع انسانی بوده و وظیفه هر مسلمان و انسانی است که از این مردم حمایت کنند. حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مظلومان بر همگان وظیفه و تکلیف شرعی و اخلاقی است.


انتهای پیام/۴۱۲۱/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته