دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهدی دغاغله: با بازیکنان سایپا هماهنگ شدم/ کار سختی مقابل شاگردان ویسی داریم

بازیکن تیم سایپا گفت: همه تیم‌های لیگ نزدیک به هم هستند و یک تیم با یک برد چند پله در جدول صعود می‌کند و یک باخت هم باعث سقوط آن تیم در جدول می‌شود.
کد خبر : 65573

مهدی دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی فردا تیم سایپا مقابل استقلال خوزستان گفت: «بازی بسیار سختی مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های این فصل لیگ برتر داریم. عبدالله ویسی با بازیکنان بومی خوزستان نتایج بسیار خوبی را کسب کرد. به طور حتم برد در این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، چون با کسب سه امتیاز می‌توانیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.»


بازیکن جدید سایپا در مورد آمادگی بدنی خودش و هماهنگ شدن با بازیکنان قدیمی این تیم افزود: «خدا رو شکر از نظر آمادگی جسمانی وضعیت خوبی دارم. من با اکثر بازیکنان سایپا در رده‌های پایه تیم ملی هم‌بازی بودم و این مساله در هماهنگی من با بازیکنان این تیم کمک کرد. همچنین با بازیکنانی مثل زینالی، میداودی و فیض الهی در تیم‌های خوزستانی بازی کردم و خوشحالم که با دوستان قدیمی خودم هم بازی شدم.»


دغاغله در رابطه با وضعیت سایپا در نیم فصل دوم لیگ برتر و بازی‌های پیش روی این تیم در این رقابت‌ها گفت: «لیگ امسال از حساسیت بالایی برخوردار است. فاصله امتیازی بین تیم‌های بالای جدول بسیار کم است. همه تیم‌های لیگ نزدیک به هم هستند و یک تیم با یک برد چند پله در جدول صعود می‌کند و یک باخت هم باعث سقوط آن تیم در جدول می‌شود. همه بازی‌های پیش رو سخت هستند و هیچ بازی راحتی در انتظار ما نیست.»


وی در خصوص هدف سایپا در پایان این فصل مسابقات لیگ برتر گفت: «سایپا تیم خوب و منسجمی است که از کادر فنی با تجربه بهره می‌برد. تمام بازیکنان تیم به دنبال این مساله هستند تا سایپا در پایان فصل بتواند جایگاه مناسبی را کسب کند و یکی از چهار تیم آسیایی لیگ باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب