دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1401 - 12:06
قاضی سراج در گفت‌وگو با آنا:

قاضی سراج: همه قدرت‌ها بعد از ۷ سال شکست تمام عیاری در یمن خوردند

رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور گفت: امروز جریان یمن شاهد هستیم که همه قدرت‌های غربی و شرقی به آن هجمه آورده‌اند، اما بعد از ۷ سال، شکست تمام عیاری متحمل شدند.
کد خبر : 655682
1



قاضی سراج رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا درمورد وجه تمایز روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته اظهار کرد: امسال متاسفانه تقریباً همه کشورهای عربی تمایل به ارتباط با رژیم اشغالگر قدس داشتند.


او ادامه داد: بر این اساس مردم باید در راهپیمایی امسال با همت بلند شرکت کنند تا مردم مظلوم فلسطین بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران با آنها هستند و همواره همراهی خود را نشان داده‌اند.


قاضی سراج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در سالهای آتی خاطرنشان کرد: تا ۲۵ سالی که مقام معظم رهبری وعده آن را برای نابودی این رژیم دادند خیلی مانده اما مردم ملل اسلامی بیدارتر از قبل هستند.


رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: مردم ایران همیشه بیدار بوده‌اند و ان شاالله ملل کشورهای عربی هم به بیداری اسلامی برسند، شما امروز جریان یمن را شاهد هستید که همه قدرت های غربی و شرقی به آن هجمه آورده اند اما بعد از ۷ سال شکست تمام عیاری را متحمل شده اند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته