دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1401 - 17:27

تکذیب خبر مرگ ایجنت مطرح فوتبال

خبر مرگ ناگهانی مینو رایولا از سوی دوست صمیمی وی و پزشک بیمارستان تکذیب شد.
کد خبر : 655615
مینو رایولا

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، مینو رایولا در حال «جنگ» برای نجات جان خود در بیمارستان است و از گزارش‌های نادرستی که ادعا می‌کنند او مرده خشمگین است. آن هم در شرایطی که رسانه‌های ایتالیایی خبر مرگ او را اعلام کرده بودند.


سایت (Goal) اعلام کرد این ایحنت ایتالیایی که نماینده برخی از مطرح‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا بوده، به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است. خوزه فورتس رودریگز، دوست نزدیک ایجنت فوتبال مینو رایولا، با انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی، اخبار مرگ او را رد کرد. رایولا در ۲۰ سال گذشته نماینده نام‌های بزرگ بی‌شماری در لیگ‌های بزرگ اروپا بوده است و به واسطه‌گری تعدادی از معاملات پرمخاطب کمک کرده است. به طور گسترده گزارش شده است که این بازیکن ایتالیایی در سن ۵۴ سالگی درگذشت، اما رودریگز اصرار دارد که او هنوز در بیمارستان زنده است.


رودریگز به ( De Telegraaf) گفته است: مینو نمرده است. خبر مرگ او مزخرف هستند.


دکتر آلبرتو زانگریلو از بیمارستان سن رافائله در میلان افزود: من از تماس های تلفنی شبه روزنامه‌نگارانی که درباره زندگی مردی که برای زنده ماندن می‌جنگد گمانه زنی می‌کنند، خشمگین هستم.


رایولا قبلا در ماه ژانویه در بیمارستان بستری شده بود و به دلیل یک مشکل نامشخص تحت عمل جراحی قرار گرفته بود. در بیانیه‌ای که در آن زمان از حساب رسمی وی در توییتر منتشر شد، آمده بود: «مینو رایولا تحت معاینات پزشکی معمولی است که نیاز به بیهوشی دارد. همه چیز برنامه‌ریزی شده بود و هیچ عمل جراحی اضطراری انجام نشد.»


میراث رایولا در بازی لیست مشتریان پر ستاره رایولا شامل افرادی مانند پل پوگبا، ارلینگ هالند و زلاتان ابراهیموویچ است و در سال ۲۰۲۰ گزارش شد که او ۶۲ میلیون پوند دارایی خالص دارد. این ایجنت باتجربه به خاطر بستن قراردادهای هنگفت برای مشتریانش شهرت دارد و ظاهراً به مذاکره در مورد شرایط هالند قبل از انتقال پیشنهادی او از دورتموند در تابستان امسال کمک می‌کند. انتقال ۷۳ میلیون یورویی ماتییس دی لیخت از آژاکس به یوونتوس در سال ۲۰۱۹ تحت نظارت رایولا بود، او همچنین انتقال رایگان جانلوئیجی دوناروما را به پاری‌سن‌ژرمن پس از جدایی از میلان در سال گذشته انجام داد. رایولا نماینده دو تیم ایتالیایی ماریو بالوتلی و مارکو وراتی و همچنین رایان گراونبرچ آخرین بازیکن آژاکس و دنزل دامفریس از اینتر است.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته