دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1401 - 14:37

راهنمای خرید پکیج آموزش زبان کمتر از 1 میلیون تومان

شاید شما هم قصد یادگیری زبان انگلیسی کرده باشید اما در زمان خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی و یا شرکت در یک دوره یا کلاس آموزشی با قیمت های نجومی مواجه شدید. با یک جستجوی مختصر در اینترنت با قیمت هایی از چند میلیون گرفته تا چند ده میلیون تومان روبرو می شوید.
کد خبر : 655579
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، شاید شما هم قصد یادگیری زبان انگلیسی کرده باشید اما در زمان خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی و یا شرکت در یک دوره یا کلاس آموزشی با قیمت های نجومی مواجه شدید. با یک جستجوی مختصر در اینترنت با قیمت هایی از چند میلیون گرفته تا چند ده میلیون تومان روبرو می شوید. در این نوشته قصد داریم بهترین دوره خودآموز زبان انگلیسی با قیمت یک میلیون تومان را به شما معرفی کنیم که با آن می توانید بصورت کاملا حرفه‌ای انگلیسی یاد بگیرید و حتی به یک مدرس زبان تبدیل شوید و از این راه کسب درآمد کنید.


مقدمه


در این دنیایی که زندگی می‌کنیم یادگیری زبان انگلیسی به یک امر ضروری و لازم برای تمام مردم دنیا تبدیل شده است. برای یادگیری گزینه‌های متعددی ازجمله شرکت در کلاس‌های آموزشی ترمیک، کلاس خصوصی، کلاس آنلاین، تهیه پکیج آموزشی و چندین مورد دیگر وجود دارد. هر کدام از این موارد نیز هزینه‌های متفاوتی دارند و شاید برای هر کسی از نظر زمانی و مالی مقدور نباشد در دوره‌های طولانی مدت آموزشگاهی شرکت کند و یا پکیج‌های چند میلیونی خریداری کند.


در این نوشته هدف ما معرفی یک دوره بسیار کامل و بروز برای یادگیری انگلیسی با قیمت 1 میلیون تومان است که هر کسی با هر سطح زبانی و سطح مالی می‌تواند آن را تهیه و از یادگیری حرفه‌ای انگلیسی لذت ببرد.


متاپک - خودآموز زبان انگلیسی در خانه


متاپک جدیدترین و بروزترین فوق دوره آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان سراسر دنیاست. فرقی نمی کند در چه سطحی از زبان هستید، متاپک برایتان آموزش دارد و شما را به یک مدرس حرفه‌ای تبدیل می کند. این مجموعه آموزشی شامل صدها ساعت آموزش متنوع زبان انگلیسی در ده‌ها موضوع مختلف است که در یک فلش مموری 64 گیگابایتی توسط وبسایت تاپ زبان ارائه می شود. بله درست متوجه شدید 64 گیگابایت آموزش ناب انگلیسی با تدریس حرفه‌ای‌ترین اساتید دنیا.


چه چیزهایی در متاپک قرار دارد؟


این مجموعه آموزشی شامل یک فلش مموری، یک عدد کتاب آموزشی لغات پایه انگلیسی و یک کتاب آموزشی لغات پیشرفته است. ارسال این مجموعه آموزشی نیز بصورت رایگان و با پست پیشتاز می باشد.


چرا باید متاپک را بعنوان خودآموز انگلیسی تهیه کنید؟


چرا باید متاپک را بعنوان خودآموز انگلیسی تهیه کنید؟


شاید با خودتان بگویید این هم یک دوره است مثله تمام پکیج‌های دیگری که در اینترنت است. اما متاپک تاپ زبان با بقیه دوره‌ها 360 درجه فرق دارد.


1. قیمت بسیار مناسب


اولین دلیل اینکه متاپک بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی در خانه است، قیمت بسیار مناسب آن است. قیمت متاپک فقط 999 هزار تومان است! با این مبلغ تنها می‌توانید 3 ساعت معلم خصوصی بگیرید.


2. ضمانت بازگشت وجه تا 60 روز


این مورد هم جزو مزیت‌هایی است که هیچ دوره آموزشی در دنیا ندارد. با خرید مجموعه آموزش انگلیسی متاپک تا 60 روز پس از خرید می‌توانید آن را عودت دهید و تمام هزینه خود را پس بگیرید.


3. خودآموز به معنای واقعی کلمه


در این مجموعه تمام آموزش‌های لازم برای اینکه بتوانید مانند یک انگلیسی زبان مادرزاد حرف بزنید و یا بنویسید، گردآوری شده است. آموزش‌هایی که حتی فکرشان را هم نمی کنید و نمونه آن را در هیچ کجای اینترنت پیدا نمی کنید.


4. دسترسی مادام العمر و بدون محدودیت


حتما تا حالا دوره‌هایی را دیده‌اید که فقط باید روی ویندوز و یا یک سیستم از آن استفاده کنید. ویژگی منحصربفرد دیگر متاپک که آن را به بهترین دوره آموزش انگلیسی در منزل تبدیل کرده، دسترسی و استفاده بدون محدودیت آن است. همانطور که گفتیم این مجموعه بر روی یک فلش ارائه می‌شود که شما در هر زمان و مکانی و بر روی هر دستگاهی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین فلش متاپک دارای ضمانت مادام العمر است و هر اتفاقی برای آن بیفتد می‌توانید بصورت رایگان تعویض کنید و مجدد استفاده کنید.


در این نوشته کوتاه سعی کردیم بهترین گزینه آموزشی برای یادگیری انگلیسی بصورت خودآموز با هزینه یک میلیون تومان را به شما معرفی کنیم و به چند مورد از ویژگی های مجموعه متاپک اشاره کردیم. پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به سایت تاپ زبان به نشانی TopZaban.ir بزنید و ده‌ها نمونه ویدیو از آموزش‌های خودآموز انگلیسی متاپک را تماشا و بررسی کنید تا با ده‌ها ویژگی منحصربفرد دیگر آن آشنا شوید.



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته