دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«رخ به رخ» با گزارشگر پرحاشیه فوتبال/ سرهنگ علیفر به شبکه دو می‌رود

امیرعلی دانایی در برنامه این هفته «رخ‌ به رخ» میزبان علیرضا علیفر، گزارشگر پرحاشیه فوتبال است.
کد خبر : 655562
علیفر رخ به رخ



به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از مشاور رسانه‌ای برنامه، برنامه گفت‌وگو محور «رخ به رخ» در تازه‌ترین قسمت خود که پنجشنبه ۸ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود میزبان علیرضا علیفر گزارشگر فوتبال خواهد بود.


در این قسمت از «رخ به رخ» سرهنگ علیفر در گفت‌وگو با امیرعلی دانایی به خاطرات دوران حرفه‌ای، سبک ویژه گزارشگری خود و دنیای فوتبال می‌پردازد و در مواجهه‌ای بی‌واسطه با خود قرار می‌گیرد.


وی بجز گزارشگری سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی و هم‌دوره فیرزوز کریمی بوده و همچنین مدرک «A» مربی‌گری فوتبال را نیز در دست دارد، مدرکی که باعث می‌شود او در گزارش‌هایش به عنوان یک کارشناس فوتبال نیز اظهار نظر کند. اظهار نظرهایی که بعضا با حواشی ریز و درشتی برای این گزارشگر همراه بوده است.


«رخ به رخ» تلاشی‌ست برای مواجهه بی واسطه افراد با خود که سوالات با هدف نزدیک شدن به بخش‌های عمیق‌تر شخصیت مخاطب طراحی شده و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد مهمانان، هر برنامه حال و هوایی ویژه می‌یابد. درون‌نگاری و روانکاوی اصلی‌ترین خاصیت این برنامه است.


«رخ به رخ» برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام ماه مبارک هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.


انتهای پیام/۴۱۷۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته