دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دهقانی‌فیروزآبادی: رویداد ملی گام دوم به‌مثابه رزمایش بزرگ اقتدار دانشگاه آزاد اسلامی است

معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه رویداد ملی گام دوم به‌مثابه رزمایش بزرگ اقتدار دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: برگزاری چنین رویداد فناورانه‌ای در کشور بی‌سابقه است.
کد خبر : 655452
دانشگاه ازاد



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هفدهمین جلسه کمیته اجرایی رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی، امروز با مسئولین و متولیان برگزاری این رویداد در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


در این جلسه محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و تمامی روسای واحدهای استانی تهران حضور داشتند و برای هماهنگی در راستای فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و پشتیبانی‌ها در زمان برگزاری رویداد ملی گام دوم با مسئولین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و دست‌اندرکاران رویداد به تبادل‌نظر پرداختند.


آقامیری از آمادگی واحدهای استان تهران برای برگزاری هرچه بهتر رویداد خبر داد و خواهان به میدان آوردن تمام ظرفیت‌های استان در رویداد ملی گام دوم شد تا این رویداد به‌عنوان یک الگوی فاخر در حوزه علم و فناوری مطرح شود.


همچنین روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی، معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استقبال از رویداد ملی گام دوم در بین واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بیش از حد تصور ما بود. ۲۰ هزار کاندیدا داشتیم که در نهایت ۸ هزار و ۳۰۰ شرکت فناور و خلاق از سوی واحدها به سازمان مرکزی معرفی شد. صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز تاکنون ۷۵۷ میلیارد تومان با ۱۰ صندوق تفاهم‌نامه فرصت سرمایه‌گذاری به امضا رسانده است. در کشور برگزاری چنین رویداد فناورانه‌ای بی‌سابقه است.


وی همراهی و همکاری واحدهای مختلف استان تهران را بستری برای پرباری هرچه بیشتر این رویداد دانست و تاکید کرد: رویداد ملی گام دوم به‌مثابه رزمایش بزرگ اقتدار دانشگاه آزاد اسلامی است و پس از برگزاری این رویداد می‌توانیم شاهد اتفاقات مهمی برای دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.


در ادامه این جلسه عبدالله محمدی، رئیس کمیته اجرایی رویداد نیز با اشاره به ظرفیت‌های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این رویداد را خواستار شد.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته