آسیبشناسی روند یاددهی و یادگیری با آزمون سنجش بنیه علمی
رسول اسکندری در حاشیه برگزاری آزمون سنجش بنیه علمی مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا اظهار کرد: ایجاد زمینه پویایی و فعالیت بیشتر دانشآموزان و سنجش و آسیبشناسی روند یاددهی - یادگیری در بستر مدارس سما، آگاهی مدیران، مربیان و آموزگاران مدارس از میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان، شناخت موانع و نقاط ضعف درسی موردی و موضوعی دانشآموزان و برنامهریزی برای مداخلات مؤثر بهمنظور کاهش و یا رفع آنها و شناسایی هدفهای تدریس برای دانشآموزان از مهمترین اهداف برگزاری این آزمون است.
بیشتر بخوانید:
آزمون سنجش علمی چه مزایایی در آینده تحصیلی دانشآموزان دارد؟
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر افزود: تصمیمگیری برای شروع مراحل بعدی تدریس، افزایش و رشد شاخصهای پیشبینیشده در استان و ارتقای کیفیت آموزشی، آشنایی عمومی دانشآموزان با مهارتهای آزمونسازی و شبیهسازی با آزمونهای کشوری از منظر محتوا و نحوه اجرا، ایجاد رغبت و کسب تجربه مطالعه صحیح آموزشی، اشاعه آزمونهای استاندارد و هماهنگ برای ارزیابی وضعیت دانشآموزان در سطوح کلاس، مدرسه، اداره و استان از دیگر اهداف برگزاری این آزمون است.
انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/
انتهای پیام/