دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1401 - 09:18

گواردیولا: برنده مسابقه مشتزنی با رئال مادرید شدیم/ قرار بر گل شدن تمامی فرصت‌ها نیست

سرمربی تیم منچسترسیتی گفت: در مصاف با تیم خوبی چون رئال مادرید قرار بر گل شدن تمامی فرصت‌ها نیست.
کد خبر : 655244
پپ گواردیولا



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، منچسترسیتی در دیدار با رئال مادرید به برتری ۴ بر ۳ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا برای آنکه به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند باید در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی نتیجه را به حریف اسپانیایی واگذار نکند.


پپ گواردیولا در مورد برتری شاگردانش مقابل رئال مادرید اظهار کرد: بازی تماشایی را شاهد بود و همانند یک مسابقه مشتزنی بود. در بازی برگشت نیز باید به همین اندازه خوب باشیم تا برنده زمین را ترک کنیم. فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آوردیم و می‌توانستیم برنده باشیم که این اتفاق مطابق انتظار رقم خورد. قرار نیست تمامی فرصت‌های گلزنی تبدیل به گل شود و در برابر حریف بزرگی چون رئال مادرید گلزنی آسان نیست. اگر بخت یار باشد در بازی برگشت بهتر از فرصت‌ها استفاده کنیم.


سرمربی تیم منچسترسیتی افزود: بازی رفت به پایان رسید و به هدفی که داشتیم دست یافتیم. بازی بعدی با لیدزیونایتد است و برنامه‌های خود را برای این بازی لیگ برتر خواهیم گذاشت. بعد از مصاف با لیدز آماده دیدار برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهیم شد. هدف ارائه نمایشی برتر است تا بار دیگر به پیروزی دست یابیم. نتیجه آن بازی تا زمان برگزاری مشخص نخواهد بود اما تلاش می‌کنیم تا نمایش مطلوبی داشته باشیم. فعلاً از پیروزی در بازی رفت خوشحال هستیم و آماده دیدار با لیدز خواهیم شد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته