دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1401 - 11:27

شماره سمساری خریدار وسایل خانگی دست دوم در تهران

در تجارت کالای دست دوم ، در شهر برای کار کردن هر شخصی که فاقد مجوز می باشدامری غیر قانونی می باشد .در سمساری فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند کار کنند این مجوز که با مجوز کسب و کار شناخته می شود پس از پرداخت هزینه مورد نیاز انطباق با مقررات توسط دفتر شهرداری صادر می شود.
کد خبر : 655055
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، در تجارت کالای دست دوم ، در شهر برای کار کردن هر شخصی که فاقد مجوز می باشدامری غیر قانونی می باشد .در سمساری فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند کار کنند این مجوز که با مجوز کسب و کار شناخته می شود پس از پرداخت هزینه مورد نیاز انطباق با مقررات توسط دفتر شهرداری صادر می شود.


اگر به دنبال شماره سمساری خریدار وسایل خانگی دست دوم در تهران هستید با سمسارچی در تماس باشید.


سمساری آنلاین در تهران


امروزه بسیاری از کارها بر بستر اینترنت انجام می‌شود. بنابراین واژه سمساری آنلاین نمی‌تواند واژه چندان غریبی باشد. امروزه علاوه‌بر به وجود آمدن برنامه‌های موبایلی سمساری، بسیاری از سمساری ها نیز اقدام به ایجاد یک وبسایت اینترنتی نموده‌اند.


سمساری سمساری تهران یکی از سمساری هایی می باشدکه با ایجاد یک وبسایت اینترنتی در تلاش می باشدتا شرایطی را مهیا کند تا مشتریان این مجموعه بتوانند دسترسی راحت‌تری به خدمات و شماره تلفن‌های آن داشته باشند.


با استفاده از خدمات سمساری آنلاین می‌توانید از هر کجای تهران که هستید با کارشناسان سمساری آنلاین تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید برای بررسی و خرید کالای شما به محل و خانه مراجعه کنند.


همچنین سمساری آنلاین آنلاین در تهران بستری را فراهم کرده می باشدتا مشتریان آن بتوانند در کنار سهولت در خرید و فروش وسایل دست دوم و وسایل خانه اطلاعات کاملی را نیز در این رابطه کسب نمایند.


سمسار خرید وسایل دسته دوم


سمساری آنلاین صابری آمادگی دارد وسایل خانه یا محل کار شما رو با قیمتی مناسب و به قیمت منصفانه خریداری نماید. اگر قصد نو کردن وسایل خانه یا شرکت خود را دارید. یا اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید اثاثیه خانه خود را به حراج بگذارید و دغدغه خرید این وسایل به قیمت مناسب را دارید، با ما تماس در سمساری در صادقیه تماس بگیرید.


سمسار فروش وسایل دسته دوم


سمساری آنلاین صابری آمادگی دارد وسایل خانه یا محل کار شما رو با قیمتی مناسب و به قیمت منصفانه خریداری نماید. اگر قصد نو کردن وسایل خانه یا شرکت خود را دارید. یا اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید اثاثیه خانه خود را به حراج بگذارید و دغدغه خرید این وسایل به قیمت مناسب را دارید، با ما تماس بگیرید.


شماره سمساری خریدار وسایل  خانگی دست دوم در تهران


آدرس و شماره تماس سمساری اینترنتی در تهران


قبل از هر چیز در مورد پیشینه، سابقه و شروع به کار این فروشگاه و صاحبان آن اطلاعاتی را با هم مرور می کنیم. صاحب فروشگاه سمساری سمسارچی در حال حاضر آقای مجید جعفری هستند. به نقل از آقای جعفری شغل سمسارچی، شغلی می باشدکه از پدر برای ایشان باقی مانده است.


پدر آقای جعفری شغل سمسارچی را از سال 1342 با کار کردن در مغازه یکی از آشنایان در تهران آغاز کردند و بعد از گذشت 5 سال توانستند مغازه ای را برای شروع شغل سمساری اینترنتی در تهران و ضایعاتی در خیابان تهران نو خریداری کنند. این نقطه شروع افتتاح فروشگاه سمسارچی بود که بعد از گذشت این سال ها هنوز هم نام و آوازه خود را در میان مشتریان به قوت قبل حفظ کرده است.


آقای جعفری از همان کودکی در کنار درس برخی از ایام هفته را در کنار پدر به شغل سمساری مشغول شد. با گذشت زمان کم کم علاقه زیادی در ایشان نسبت به این شغل ایجاد شد که حاصل مراوده با انسان های مختلفی بود که برای خرید و فروش اجناس و وسایل خودشان به مغازه پدر می آمدند. از طرفی وجود اجناس قدیمی و آنتیک مغازه پدر که بسیار هم کمیاب بود، باعث جذابیت بیش تر این شغل برای آقای جعفری در همان ایام کودکی شد.


علاقه ای که نسبت به شغل سمساری در آقای جعفری در دوران کودکی ایجاد شده بود، با گذشت زمان نه تنها کمرنگ نشد بلکه این علاقه تا حدی بود که ایشان بعد از اتمام تحصیل و سربازی، تصمیم گرفتند این شغل را به عنوان یک حرفه تمام وقت ادامه دهند.


در ابتدای راه آقای جعفری جوان با پس انداز خود و کمک مالی پدر، موفق به خرید یک مغازه همراه با مجوز اتحادیه صنف سمساری و امانت فروشی شدند. آقای جعفری به دلیل علاقه وافری که به شغل سمساری داشتند در همان ابتدا تصمیم گرفتند برای معرفی و تبلیغ حرفه خود به دیگران از روش های تبلیغاتی رایج در آن زمان استفاده کنند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری آنلاین یوسف آباد در تماس باشید. جهت اطاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


شماره سمساری خریدار وسایل  خانگی دست دوم در تهران


در اوایل کار آگهی خرید وسایل خانه برای فروشگاه سمسارچی در روزنامه کیهان منتشر شد که با استقبال زیادی از سمت همشهریان تهرانی مواجه شد. در ادامه راه و با افتتاح دفتر روزنامه همشهری در تهران باز هم آگهی های جدیدی در این روزنامه منتشر شد که مشتری های جدید و بیش تری را برای فروشگاه سمسارچی به ارمغان آورد.


مشتری های جدید و بیش تر باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه بیش تر در آقای جعفری شد، بسیاری از مشتری های آقای جعفری بعد از گذشت سال ها هنوز هم برای خرید یا فروش وسایل خود به ایشان مراجعه می کنند و این یعنی ایشان در سال های زیادی که در این حرفه فعالیت داشته است، توانسته اعتماد مردم را جلب کند و با تعیین قیمت های مناسب برای خرید و فروش وسایل آنها، جواب اعتماد چند ساله آنها را به بهترین وجه بدهد.


شما مشتریان گرامی می توانید جهت فروش کالاها و وسایل خانگی خود در تهران با بهترین قمیت با سمساری در تهران ( سمسارچی ) در تماس باشید.


سمسارچی بهترین خریدار وسایل خانگی دست دوم در تهران – سمساری در تهران – خریدار انواع یخچال و کولر گازی کارکرده در تهران



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

برچسب ها: سمساری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته