دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تمرین جدید برانکو برای شاگردانش/ سرخ‌پوشان راه‌های گلزنی به ذوب‌آهن را پیدا کردند

تمرین امروز پرسپولیس متفاوت با روزهای دیگر برگزار شد.
کد خبر : 65479

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی تمرین امروز خود را انجام دادند که روز یکشنبه دیدار بسیار سخت و حساسی را در خانه ذوب‌آهن اصفهان دارند. به همین خاطر بازیکنان تیم به همراه اعضای کادرفنی در جلسه آنالیز فنی به مدت 50 دقیقه حضور داشتند و در ایی جلسه فیلم بازی با سپاهان را برای جلوگیری از اشتباهات آن دیدار و فیلم بازی ذوب‌آهن با استقلال را به خاطر ضربه زدن به این تیم در روز یکشنبه تماشا کردند.‌


* پس از جلسه آنالیز و تحلیل فنی شاگردان برانکو 30 دقیقه به گرم کردن و کارهای کششی زیرنظر مارکو پرداختند و سپس 45 دقیقه پشت نرده‌ها تمرینات اختصاصی خود را دنبال کردن.


* تمرین امروز بدون حضور تماشاگران و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.


* در تمرین امروز پرسپولیس همه بازیکنان و مربیان حضور داشتند و این تمرین غایبی نداشت.


* در جریان تمرینات تاکتیکی برانکو از مارکو می‌خواست تمرینات سرعتی نیز برای بازیکنان در نظر بگیرد.


* برانکو در جریان تمرین بارها نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرد و از آنها می‌خواست در پاس دادن نهایت دقت و سرعت را داشته باشند. تحت‌فشار قرار دادن بازیکن صاحب توپ نکته‌ دیگری بود که برانکو روی آن خیلی تأکید داشت.


* از نوع تمرینات تاکتیکی کاملاً مشخص بود که برانکو قصد دارد دو ، سه تغییر در ترکیب اصلی تیمش در پست‌های مختلف بوجود بیاورد.


* 4 دروازه‌بان پرسپولیس زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند.


* برای بازیکنان غذا تهیه شد تا بعد از صرف ناهار راهی منزل شوند.


* با توجه به تست‌گیری از فوتبالیست‌هایی که می‌خواستند عضو تیم ب پرسپولیس شوند، در تمرین امروز ناهار کمی دیرتر به بازیکنان داده شد.


* تمرین فردا پرسپولیس ساعت 11 در مجموعه درفشی‌فر برگزار خواهد شد و بعد از این تمرین سرخپوشان ناهار را صرف کرده و با یک دستگاه اتوبوس راهی اصفهان خواهند شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب