دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1394 - 13:10

تلاش 9 ساعته برای اطفای آتش‌سوزی انبار چوب

بعد از حدود 9 ساعت تلاش آتش نشانان، اطفای حریق و لکه‌گیری انبار چوب به پایان یافت. در این حادثه یکی از آتش‌نشانان دچار آسیب شد، اما اهالی محل و کارگران انبار سوخت، آسیبی ندیدند.
کد خبر : 65476

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،ساعت 1:33 دقیقه بامداد امروز، آتش‌نشانان پایتخت در جریان حریق گسترده‌ای در انبار ضایعات چوب در منطقه قلعه حاج موسی قرار گرفتند. به‌دنبال این خبر، ماموران 4 ایستگاه به همراه چند تانکر و خودروی پشتیبانی راهی محل شدند.


محل حادثه مجتمع کارگاهی بود که چندین کارگاه کوچک و بزرگ در آن وجود داشتند. درقسمت حیاط این مجتمع که حدود 500 متر بود، مقدار زیادی ضایعات چوب و پارچه قرار داشت که آتش گرفته و در عرض چند دقیقه شعله های آتش زبانه کشیده بود.


جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران می‌گوید:« آتش به چند کارگاه سرایت کرده بود و بلافاصله اقدامات اطفای حریق آغاز شد. آتش در ساعات اولیه اطفا شد اما از آنجایی که چوب دچار حریق شده بود و در لایه‌های زیرین آن، شعله های آتش به صورت نهفته قرار داشت اقدامات لکه‌گیری ادامه داشت تا اینکه ساعت 9 صبح عملیات با موفقیت به پایان رسید. خوشبختانه در این حادثه کسی دچار آسیب نشده و تنها یکی از ماموران آتش نشانی آسیب دید که آسیب شدیدی ندیده است.»


علت این آتش نشانی طبق تحقیقات اولیه، بی احتیاطی کارگران اعلام شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته