دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گفتگوی رحمتی با مظلومی و پورحیدری/ حضور کریمی درتمرینات گروهی

منصور پورحیدری بار دیگر سر تمرین آبی‌پوشان حاضر شد.
کد خبر : 65474

به گزارش خبرنگارورزشی آنا، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت 11 برگزار شد که تعدادی از هواداران این تیم به همراه اهالی رسانه وقتی به مجموعه ورزشی آزادی رفتند با درهای بسته رو به رو شدند. تماس مسئولان حراست ورزشگاه آزادی نیز برای ورود تماشاگران و هواداران کارساز نبود و در نهایت با وجود عدم اعلام قبلی ترین امروز پشت درهای بسته برگزار شد.


* خسرو حیدری تنها غایب تمرین آبی‌پوشان بود که به دلیل مصدومیت مدتی است در تمرینات شرکت نمی‌کند.


*منصور پورحیدری که مدتی است شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد امروز به همراه پسرش در محل تمرین آبی پوشان شرکت کرد. وی بعد از حضور در محل تمرین مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان این تیم قرار گرفت.پورحیدری امروز برای دقایقی با مظلومی گفت و گو کرد.


* با توجه به اینکه روز گذشته تولد حسین ترابپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال بود، مربیان و بازیکنان برای ترابپور جشن تولد گرفتند.


* قبل از شروع تمرین سید مهدی رحمتی حدود 15 دقیقه با پرویز مظلومی به صحبت پرداخت. ظاهرا وی در خصوص دیدار با ذوب آهن و اتفاقات پس از این مسابقه با سرمربی آبی پوشان گفت و گو می‌کرد. رحمتی همچنین دقایقی با پورحیدری گفت و گو کرد و البته جویای حالی پیشکسوت استقلال شد. رحمتی در دیدار با استقلال اهواز به دلیل محرومیت حضور ندارد.


* یعقوب کریمی که روز گذشته با مربی بدنساز آبی پوشان تمرین اختصاصی کرده بود امروز در کارهای گروهی حضور داشت.


* محور تمرین آبی‌پوشان گرم کردن، کار با توپ و مرور کارهای تاکتیکی بود.


* یک دروازه‌بان جدید برای شرکت در تست و تمرین در جمع آبی‌پوشان حضور داشت.


*طبق اعلام امروز سایت باشگاه استقلال تمرین فردای آبی‌پوشان پشت درهای بسته برگزار می شود. استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال اهواز خواهند بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: تمرین استقلال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته