دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1401 - 09:29

ژاوی: شخصیت رسیدن به گل را نداشتیم/ نباید سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از دست برود

سرمربی تیم بارسلونا گفت: با وجود آنکه تیم شایسته‌ای بودیم اما شخصیت رسیدن به گل را نشان ندادیم.
کد خبر : 654732
ژاوی



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، بارسلونا در دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لالیگا در خانه میزبان رایووایکانو بود و در عین ناباوری مقابل این حریف پایین جدولی تن به شکست یک بر صفر داد تا حریفش صعودی سه پله‌ای را در جدول رده‌بندی تجربه کند و خیالش برای بقا در لالیگا آسوده شود. بارسا با این شکست، قهرمانی زودهنگام را به رئال مادرید هدیه داد چرا که فاصله ۱۵ امتیازی با این حریف حفظ شد و رئالی‌ها با کسب یک امتیاز از پنج بازی بعدی قهرمان این فصل خواهند بود.


ژاوی درباره ناکامی خانگی شاگردانش در ورزشگاه نیوکمپ اظهار کرد: انگیزه رایووایکانو به مراتب بیشتر از ما بود و همانند بازی قبلی خانگی مقابل کادیز در استفاده از فرصت‌ها ناکام بودیم. تلاش زیادی کردیم تا به گل برسیم و شایستگی زیادی نشان دادیم اما شخصیت رسیدن به گل را نداشتیم. حقیقت امروز بارسلونا را باید پذیرفت و نیاز به پیشرفت بیشتری داریم تا بتوانیم از موقعیت‌ها بهره ببریم. کار را برای خود سخت کردیم و هر چند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در دست ماست ولی جایگاه مدنظرمان را در اختیار نداریم.


سرمربی تیم بارسلونا افزود: در دیدارهایی که گل اول را دریافت می‌کنیم برای بازگشت به جریان مسابقه نیاز به عزمی جدی‌تر داریم. باید روی شخصیت تیم کار کنیم و از سویی دیگر اجازه ندهیم رقبا به گل اول دست یابند. با زدن گل اول روان‌تر و مطمئن‌تر بازی خواهیم کرد. پنج بازی تا پایان فصل داریم و برای آنکه سهمیه لیگ قهرمانان را از دست ندهیم باید به پنج پیروزی دست یابیم. در ماه دسامبر تم نهم جدول بودیم و در حال حاضر دوم هستیم. شرایط بهتر از گذشته گویای پیشرفت تیم است ولی با بارسلونای مورد انتظار همگان فاصله داریم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته