دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تاکید شد

ضرورت تعیین تکلیف زمین‌های بدون سند و طرح‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان

ششمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی، روسای شوراهای تخصصی و مدیران کل این دانشگاه در سالن اجتماعات زنده یاد دکتر سیروس نظری واحد اهواز برگزار شد.
کد خبر : 65448

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در ابتدای این جلسه با تبریک ایام الله دهه فجر و قدردانی از روسای واحدهای دانشگاهی به‌دلیل تلاش‌ در راه پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی، از آنها خواست که به بحث درآمد واحدها توجه بیشتری داشته باشند و در هزینه‌های واحدها صرفه‌جویی کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با بیان اینکه شوراهای تخصصی واحدهای دانشگاهی باید در راستای کاهش هزینه­‌ها تلاش کنند، گفت: «شوراهای تخصصی واحدها برنامه‌های کاربردی خود را پیشنهاد دهند و دقت داشته باشند که بودجه‌های فرهنگی و ورزشی باید بر اساس بخشنامه‌های مربوط هزینه شود.


لک بر مراقبت از نرم‌افزارهای دانشگاه در برابر حمله هکرها و تعیین تکلیف زمین‌های بدون سند و طرح‌های عمرانی استان، تاکید کرد.


حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌­ آزاد استان خوزستان هم با تبریک ایام الله دهه فجر تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، فعالیت سیاسی در دانشگاه فقط توسط تشکل‌های دانشجویی و بر اساس ضوابط جاری دانشگاه باید انجام شود و اگر به نحو دیگر و خلاف ضوابط و بخشنامه‌های دانشگاه عمل شود مسئولیت آن به عهده رئیس واحد مربوط خواهد بود.


دکتر سروش زرین آبادی نیز به ارائه گزارشی از وضعیت بودجه سال‌های 94 و 93 پرداخت و گفت: رؤسای واحدها باید سعی و تلاش خود را برای بدست آوردن درآمدهای غیرشهریه­‌ای و کاهش هزینه­‌های جاری در بودجه سال 95 به کار گیرند.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان درباره مشکلات پیش آمده در برخی از واحدهای برای نرم‌افزار هایشان تاکید کرد که واحدها بر امنیت سرورهای خود دقت کامل داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته