دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1401 - 12:41

برای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس؛ گل‌محمدی آستین بالا می‌زند/ مذاکره در هفته جاری

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم قرار است شخصاً با بازیکنان وارد مذاکره شود.
کد خبر : 654388
گل‌محمدی

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها پیش و پس از اعلام لیست نهایی تمدیدی‌ها از سوی گل‌محمدی، به شدت به دنبال تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان این تیم بوده است. موضوعی که تاکنون درویش توفیقی در آن نداشته و فقط قرارداد حامد لک به مدت یک فصل دیگر تمدید شده است. بازیکنی که او هم به فاصله چند هفته پس از تمدید قراردادش، با اُفت شدید مواجه شد و حتی برای مقطعی از سوی کادرفنی نیز کنار گذاشته شده بود.


هواداران پرسپولیس که طی فصل‌های گذشته بارها از عدم تمدید قرارداد بازیکنان این تیم در طول فصل و جدایی آن‌ها ضربه خوردند، از ماه‌ها پیش خواستار تمدید قرارداد بازیکنان اصلی این تیم هستند اما عملاً تاکنون اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.


سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌خانی و احسان پهلوان ۱۰ بازیکنی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و طبق وعده رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، قرار است طی هفته جاری یحیی گل‌محمدی شخصاً با برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود و سپس این بازیکنان برای انجام مذاکرات نهایی راهی باشگاه شوند.


در این میان اما شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی بیش از هر بازیکنی به تمدید قرارداد مهدی ترابی، میلاد سرلک و احسان پهلوان اصرار دارد و به مدیران باشگاه تأکید کرده است در هر صورت این بازیکنان را راضی به عقد قرارداد کنند. ظاهراً کادرفنی پرسپولیس تا این لحظه نیز تصمیمی برای حفظ مهدی مهدی‌خانی و عیسی آل‌کثیر ندارد و اسامی این دو بازیکن در لیست تمدیدی‌های باشگاه قرار ندارد.


همچنین رضا اسدی هم که در هفته‌های ابتدایی لیگ عملکردی بسیار ضعیف داشت، رفته رفته به روزهای خوب خود بازگشته و توانسته است رضایت کادرفنی را تا حدودی جلب کند، اما برای تمدید قرارداد این بازیکن هنوز مذاکره‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نشده است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این هافبک سرخپوشان خواهد بود.


انتهای پیام/۱۱۹


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته