دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1394 - 18:38
در اختتامیه نخستین همایش ملی شیمی، صنایع غذایی و محیط زیست در ارتقای کیفیت واحد یزد

تابش عنوان کرد: پیشرفت کشور با حضور متخصصان و پژوهشگران در فعالیت‌های زیست محیطی

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با توجه به مشکلات و دغدغه های موجود زیست محیطی در کشور حل آن را به واسطه تلاش همگان و استفاده از نظر متخصصان و پژوهشگران دانست.
کد خبر : 65429

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد رضا تابش در اختتامیه نخستین همایش ملی شیمی،صنایع غذایی و محیط زیست در ارتقای کیفیت در سالن کنفرانس دکتر سلطانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، با تبریک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران با روح و دم مسیحیایی امام شکل گرفت و پیروزی آن با کمترین هزینه و تلاش مردم انقلابی اتفاق افتاد. امروز کشوری داریم که به واسطه رهنمودهای مقام معظم رهبری و دولت توانمند و تیم مذاکره کننده نخبه در جهان سربلند و بااقتدار است.


نماینده مردم اردکان افزود: رمز موفقیت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و رهنمودهای حضرت امام و تلاش های مردم بود، چراکه این مردم بودند که به استقبال انقلاب رفتند و باعث ماندگاری انقلاب تا به امروز شدند، پس باید به این رمز ماندگاری انقلاب توجه ویژه شود.


تابش: اکنون 4 لایحه زیست‌‌محیطی در کشور وجود دارد و ان شاالله با تلاش مسئولان و نظر متخصصان و پژوهشگران شرایط بهینه در پیش خواهیم داشت

وی با توجه به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان و شورای اسلامی گفت: مردم انقلابی ما همیشه حماسه آفریده اند و ان شاالله در این انتخابات هم یک بار دیگر حماسه ای جاودانه خواهند ساخت.


این مسئول با توجه به موضوع همایش یکی از محوری ترین مباحث مورد توجه افکار عمومی و دولت مردان را توجه به مسائل زیست محیطی دانست و گفت: کشور ما در مسیر توسعه است وبرای توسعه پایدار 3 بخش رشد اقتصادی، توجه به مسائل اجتماعی و توجه به مقوله محیط زیست حائز اهمیت است.


تابش مسائل زیست‌محیطی را بسیار پر اهمیت دانست و گفت: یکی از مهمترین مسائل زیست محیطی ما توجه به آب است که اگر امروز برای آب و خاک و چیزهای دیگر برنامه ویژه نداشته باشیم در چند دهه آینده سیل مهاجرت به خارج از ایران شکل می‌گیرد.


نماینده مردم اردکان دز مجلس شورای اسلامی گفت: بحمدالله مقام معظم رهبری نیز نسبت به موضوع کم آبی و محیط زیست حساسیت زیاد دارند و به نظر این جانب یکی از راه حل های اساسی اصلاح ساختار فرسوده در کشور است.


وی با توجه به فعالیت های دولت در این زمینه گفت: اکنون 4 لایحه زیست‌‌محیطی در کشور وجود دارد و ان شاالله با تلاش مسئولان و نظر متخصصان و پژوهشگران شرایط بهینه در پیش خواهیم داشت.


به گزارش خبرنگار آنا، نخستین همایش ملی شیمی، صنایع غذایی و محیط‌زیست در ارتقای کیفیت امروز 15 بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی یزد به کار خود پایان داد.


در ابتدای این مراسم دکتر سید علی یاسینی دبیر نخستین همایش ملی شیمی، صنایع غذایی و محیط‌زیست در ارتقای کیفیت از همکاری و همراهی همه دانش پژوهان، دانشجویان و علاقه مندان در برگزاری این همایش قدردانی کرد.


یاسینی گفت: امیدواریم با برگزاری این همایش راهکارهای خوبی برای محیط زیست بهتر و زندگی سالم تری داشته باشیم.


وی بررسی راه های تامین غذای سالم و مبارزه با گسترش فقر و سوء تغذیه را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد.


در ادامه گروه موسیقی" نوای راز" با اجرای زیبا و هنرمندانه ای در این همایش به اجرای برنامه پرداخت و در پایان مراسم با اعطای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از عوامل اجرایی، هیات داوران و دست اندرکاران این همایش تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته