دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1401 - 14:18
یداللهی اصلان در گفت‌وگو با آنا تشریح کرد؛

کمیته علمی و پژوهشی دومین کنگره شهدای استان همدان چه وظایفی دارد؟

مسئول کمیته علمی پژوهشی دومین کنگره شهدای استان همدان، وظایف این کمیته را تشریح کرد.
کد خبر : 654268
یداللهی اصلان



ابوالفضل یداللهی اصلان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در همدان به تشریح فعالیت‌های کمیته علمی پژوهشی دومین کنگره شهدای استان همدان در یک سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: با آغاز به کار فعالیت کمیته‌های ۲۲گانه دومین کنگره شهدای استان همدان، دبیرخانه کمیته علمی پژوهشی کنگره در دانشگاه آزاد اسلامی همدان به عنوان دبیر کمیته مستقر شد.




بیشتر بخوانید:


واگذاری کمیته علمی پژوهشی کنگره شهدای همدان به دانشگاه آزاد




وی افزود: با حضور اعضای کمیته مشتمل بر نمایندگانی از دانشگاه‌های بوعلی سینا، علوم پزشکی، صنعتی، پیام نور، ملایر، سیدجمال‌الدین اسدآبادی، فرهنگیان و حوزه‌های علمیه به همراه نماینده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در نخستین گام تعیین کارگروه‌های کمیته در دستور کار قرار گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان عناوین کارگروه‌های کمیته علمی پژوهشی یادآور شد: براساس تصمیم‌گیری و اعلام نظر اعضا، کارگروه همایش، پژوهش‌های علمی و سمینارها با رویکرد پیگیری امور مرتبط با همایش‌ها، نشست‌ها و جشنواره، کارگروه هنر و ادبیات با محور فعالیت در زمینه‌های معماری، نقاشی، طراحی، برنامه‌نویسی، قصه و شعر و دلنوشته، کارگروه فضای مجازی، آثار الکترونیکی و رسانه، کارگروه تاریخ و محتوای دفاع مقدس به همراه حوزه‌های تخصصی کتاب و مقاله مصوب و متولیان پیگیری فعالیت‌های آن معرفی و پس از صدور احکام مشغول به کار شدند.


کمیته علمی و پژوهشی دومین کنگره شهدای استان همدان چه وظایفی دارد؟


یداللهی اصلان متذکر شد: جلسات هماهنگی میان اعضای کمیته علمی پژوهشی دومین کنگره شهدای استان همدان به طور مستمر و منظم هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود و شرح فعالیت‌های انجام شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.


وی با تبیین برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم کارشناسانه وظایف میان اعضای کمیته علمی پژوهشی دومین کنگره شهدای استان همدان عنوان کرد: در جلسات متعدد با دعوت از شخصیت‌های برجسته در راستای بهره‌گیری از نظرات و آرای آنان و غنای هرچه بیشتر فعالیت‌های کمیته گام برداشته‌ایم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان درباره برنامه‌های پشتیبانی مادی و معنوی کمیته علمی پژوهشی دومین کنگره شهدای استان همدان مطرح کرد: دعوت از روسای دانشگاه‌های استان همدان برای پشتیبانی از برنامه‌های مصوب و تشکیل گروه فعال در بستر فضای مجازی به‌دلیل تسریع در اطلاع‌رسانی‌های مدنظر از دیگر اقدامات انجام شده در کمیته علمی پژوهشی است.


یداللهی اصلان تشریح کرد: برگزاری جشنواره علم و فناوری با مشارکت اعضای کمیته علمی پژوهشی دومین کنگره شهدای استان همدان به همراه دعوت از نهادها و سازمان‌های مختلف برای شرکت در جلسات و ایجاد ظرفیت‌های جدید در زمره دیگر فعالیت‌های این کمیته طبقه‌بندی می‌شود.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به‌عنوان کمیته علمی و پژوهشی دومین کنگره شهدای استان همدان انتخاب شده و در یک سال گذشته جلسات متعددی در راستای تعیین کارگروه‌های مرتبط و شرح وظایف آنها و برنامه‌ریزی‌های ضروری برگزار کرده و اختتامیه این کنگره در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته