دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا افتحاری: درباره شروع لیگ فوتسال با باشگاه‌ها مشورت می‌کنیم

رئیس کمیته فوتسال گفت: با تشکیل جلسه‌ای پس از جام ملت‌ها و با حضور هیات‌رئیسه و کادر فنی تیم‌ملی درباره تعیین زمان شروع لیگ به شکل خردجمعی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
کد خبر : 65389

به گزارش گروه ورزشی آنا، سید رضا افتخاری در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال اظهار کرد:‌ «در جلسه‌ای که با حضور باشگاه‌ها تشکیل شد، می‌خواستیم نظر باشگاه‌ها را درباره تاریخ شروع لیگ بشنویم. به هر شکل سازمان لیگ، هیات‌رئیسه و کمیته فوتسال در حقیقت نماینده باشگاه‌هاست و تصمیماتی که نهایتا گرفته می‌شود باید به نفع باشگاه‌ها باشد؛ ضمن اینکه در کنار این تصمیمات باید منافع تیم‎ملی و بازیکنان نیز دیده شود.»
وی افزود:‌ «در جلسه هم‌اندیشی که برگزار شد‌از نظر باشگاه‌ها‌ آگاه شدیم، یکسری بحث‎ها شد، یکسری پیشنهادها مطرح شد؛ ضمن اینکه الان هم پیشنهادهای تعدادی از پیشکسوتان و مربیان ما بیرون از سازمان لیگ در حال مطرح شدن است که این نظرها را هم جمع‎بندی می‌کنیم. من حتی نظر رئیس فدراسیون و نظر کمیته فنی را در مصاحبه‌ای که شد، گرفتم.»
افتخاری با بیان اینکه هر گونه تصمیم‌گیری نهایی در مورد تاریخ شروع لیگ ممکن است بر ذهن بازیکنان تیم ‎ملی در جام ملت‌ها تاثیرگذار شود، گفت:‌ «نظرات را جمع‎بندی می کنیم و بعد از آن تصمیم می‎گیریم، الان هر تصمیمی بگیریم برای تیم‎ملی حاشیه درست می‌کند. هر تصمیمی در این مقطع ممکن است ذهن بازیکنان ما را در ازبکستان مشغول کند بنابراین بلافاصله یک هفته بعد از بازگشت تیم‌ملی از جام ملت‌ها تشکیل جلسه خواهیم داد.»
رئیس کمیته فوتسال تصریح کرد:«ما قبول داریم که یکسری از باشگاه‌ها مشکلات دارند اما زمان به آن شکل نمی‌تواند مشکل آنها را حل کند بلکه خودشان باید فعالیتی کنند تا مشکلشان را حل کنند. ما در این مورد تجربه داریم. سال گذشته شش ماه برای آماده‌سازی تیم‌ها وقت دادیم اما عملا هفته آخر این شش ماه فعالیت‎هایشان را شروع کردند؛ بنابراین فرصت طولانی تا شروع لیگ به نفع فوتسال ما و همچنین تیم‌ملی نخواهد بود.»
وی ادامه داد: «تیم‌ملی باید سال آینده به جام‌جهانی برود و بازیکنان تیم ملی باید از بهترین‌های لیگ انتخاب شود. ممکن است بازیکنان ما در وضعی قرار بگیرند که بازدهی قبل خود را نداشته‌باشند و نتوانند به تیم‌ملی کمک کنند. با چنین شرایطی باید بالای 50بازیکن به اردو بیاوریم که مدت‌ها باشند تا ببینیم کدام آماده‌تر است. این حالت از یک طرف هزینه سنگینی برای ما دارد و از یک طرف بلاتکلیف ماندن بازیکنان به صلاح تیم‌ملی و حتی خود باشگاه‌ها نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته