دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1394 - 12:20

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مجمع متخصصین ایران با دانشگاه آزاد واحد لاهیجان

تفاهم‌نامه همکاری بین مجمع متخصصین ایران مرکزآموزش و پژوهش استان گیلان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به امضا رسید.
کد خبر : 65380

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس مجمع متخصصین ایران مرکز آموزش و پژوهش استان گیلان گفت: «در راستای فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی بین مجمع متخصصین ایران مرکز آموزش و پژوهش استان گیلان و دانشگاه آزاد لاهیجان تفاهم‌نامه همکاری به امضا رسید.»


دکتر محمد رفیعی افزود: «هدف از امضای این تفاهم‌نامه ایجاد هم‌افزایی و بهره‌برداری از توانمندی‌های، مجمع متخصصین ایران مرکز آموزش و پژوهش استان گیلان در راستای اجرای برنامه‌های علمی و آموزشی دانشگاه آزاد واحد لاهیجان است.»


دکتر سهراب کرد رستمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، نیز از برقراری ارتباطات و همکاری‌های علمی، آموزشی،پژوهشی و... بین مجمع متخصصین ایران و این واحد دانشگاهی ابراز خرسندی کرد.


او همچنین از برگزاری نخستین همایش «ازدواج پایدار از منظر حقوقی و روانشناسی» از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با همکاری مجمع متخصصین ایران و مجمع توسعه و تحول گیلانیان در سالن خواجه نصیر‌الدین طوسی واحد در 26 بهمن جاری خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته