دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1401 - 10:12
با حضور جمعی از مسئولان انجام شد؛

تجلیل از استادان و معلمان در دانشگاه آزاد اسلامی قشم

استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و معلمان سمای این دانشگاه با حضور جمعی از مسئولان تجلیل شدند.
کد خبر : 653683
تجلیل



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قشم، حمید رستمی‌جاز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در حاشیه مراسم تجلیل از استادان این دانشگاه اظهار کرد: تعلیم و تعلم از شئونات الهی است و پروردگار به‌عنوان عالی‌ترین معلم، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خود ارزانی داشته تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند. تعلیم و تعلم در ذات آفرینش نقش هدایت و سازندگی دارد از همین رو عمده‌ترین وظیفه معلمان را می‌توان هدایت نسل بشر و روشنگری در جامعه دانست.




بیشتر بخوانید:


گسترش مدارس سما در اولویت کار دانشگاه آزاد اسلامی قشم




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم افزود: مقام شامخ معلم جایگاهی عالی داشته و تجلیل از آن مستلزم آداب شایسته است. استادان دانشگاه روشنگران راه و رسم خوب زیستن و تفکر و طراوت تربیت توحیدی هستند که با طلوع دانایی، تاریکی، ظلمت و جهل را از بین می‌برند.


تجلیل از معلمان مدارس سما


مراسمی نیز به مناسبت دوازدهم اردیبهشت‌سالروز گرامیداشت استاد مطهری و روز معلم و استاد برگزار و با اهدای لوحی از معلمان مدارس سمای دخترانه و پسرانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم تجلیل و قدردانی شد.


تجلیل از استادان و معلمان در دانشگاه آزاد اسلامی قشم


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در این مراسم اظهار کرد: سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) فرصتی است مغتنم تا علاوه بر ارج نهادن مقام والای معلمان، مراتب سپاس و قدردانی خود را تقدیم معلمانی کنیم که همواره به‌ویژه در ایام پاندمی کرونا با ازخودگذشتگی و دلسوزی نقشی بی‌بدیل در تربیت نسل آینده و قراردادن آنان در مسیر پیشرفت و توفیقات کشور ایفا کردند.


آسیه تنها نوبندگانی اضافه کرد: پیشرفت و توسعه مدارس سما قشم در سال‌های اخیر مدیون تلاش‌ها و ازخودگذشتگی همه ارکان آن به‌خصوص معلمان دلسوز است.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته