دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1394 - 14:20

همراه با واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در روز چهارم دهه فجر انقلاب

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در روز چهارم دهه فجر انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مراسم جشن‌ پیروزی انقلاب اسلامی را برپا کردند و این ایام را گرامی داشتند.
کد خبر : 65359

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در آستانه سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دانشگاهیان واحد تهران شمال با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.


جمعی از دانشگاهیان این واحد متشکل از معاونان واحد، استادان، کارکنان، دانشجویان، اعضای کانون‌ها، تشکل ها و انجمن های دانشجویی ، اعضای تیم‌های ورزشی و بسیج کارکنان واحد با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره) با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، بر پایبندی خود بر اصول انقلاب و استمرار اندیشه‌های پاک آن یار سفر کرده تأکید کردند.


دانشگاهیان واحد تهران شمال همچنین با حضور در مزار گلزار شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس با ادای احترام به روح مطهر شهدا، بار دیگر بر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت آرمان‌های امام و شهدا تاکید کردند.


برگزاری مراسم «تبیین جریانات تکفیری صهیونستی با رویکرد مبارزه با تروریسم بین الملل» در دانشگاه آزاد لاهیجان


به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، مراسمی با عنوان «تبیین جریانات تکفیری صهیونستی با رویکرد مبارزه با تروریسم بین‌الملل» با سخنرانی دکتر سید هادی افقهی از کارشناسان برجسته کشوری، روز سه شنبه ۲۰ بهمن در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار می شود.




ییانیه تشکل مجمع اسلامی اساتید واحد قائم‌شهر به مناسبت دهه فجر‎



در حالی وارد سی و هشتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌شویم که وعده‌های معمار کبیر انقلاب، یکی پس از دیگری در حال تحقق است.


امروز استمرار توفیقات مکتب امام خمینی(ره) در جهان، روزبه روز، بیشتر نمـــایان می‌شود، به‌طوریکه سران رژیم‌های فاسد، چون رژیم صهیونیستی و اذناب آنها که از آغاز مقابل انقلاب اسلامی موضع گرفته‌اند با سرعتی باورنکردنی در میان ملت‌های جهان‌خوار، ذلیل و منفور شده‌اند و این ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران است که هر روز محبوبیتش، در نزد ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه، بیشتر می‌شود.


بی‌گمان دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، طلیعه تابناک رهایی ملت‌های آزادی خواه جهان، به ویژه ملت‌های مظلوم جهان اسلام از سلطه رژیم‌های فاسد است. پیروزی انقلاب اسلامی ایران معجزه الهی بودکه به دست امام راحل(ره) و مدد مردان و زنان خداجو و با ایمان ایران اسلامی انجام پذیرفت و برای مظلومان رنج کشیده تاریخ، نویدی الهی بود.


اکنون که سی و هشتمین سال از آن حماسه تاریخی و جاودانه را آغاز می‌کنیم، مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی همانند دژی استوار و با صلابت، در پیروی از ولی امر زمان خود، با وحدت همه جانبه، همدلی و هم‌زبانی، در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام (ره) و شهدای عزیزمان، از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.


ما جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی، با عرض تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و ایام االله 22 بهمن، در سال «ملت و دولت ،همدلی وهم‌زبانی» با آرمانهای امام عظیم‌الشان و شهدای گرانقدر، در سایه‌سار امامت و ولایت امر رهبر فرزانه انقلاب، پیمانی دوباره بسته عزت و سربلندی امت اسلام و انقلاب اسلامی ایران و دوام امامت و ولایت مقام معظم رهبری را ازدرگاه ایزد متعال، مسئلت داریم.


گلباران قبور مطهر شهدای گمنام از سوی دانشگاهیان واحد یادگار امام(ره) شهرری


به همت دفتر ستاد شاهد و ایثارگر و حوزه های بسیج دانشجویی، استادان و کارکنان و با همکاری دفتر روابط عمومی، مراسم گلباران قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری با حضور دکتر سید فرج الله موسوی رئیس واحد، اعضای هیات رئیسه و تعدادی از استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.


در این مراسم معنوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری با تشکر و سپاس از برگزارکنندگان مراسم و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی گفت: «مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با وحدت کلمه و رهبری پیامبر گونه امام بزرگوارمان دست اهریمنی طاغوت را از این کشور کوتاه و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند.»


دکتر سید فرج‌الله موسوی افزود: «ما امروز امنیت و پیشرفت کشورمان در تمام عرصه‌ها را مدیون امام راحل و جانفشانی‌های این شهدای عزیز و والامقام هستیم و همه ما باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با جان و دل از این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید به خون خفته است، صیانت کنیم.»


دانشگاهیان واحد یادگار امام(ره) شهرری، یاد حماسه‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و دلاوری‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند و با نثار شاخه‌های گل و فاتحه به ارواح طیبه آنان، با آرمان های والای این شهیدان تجدید میثاق کردند.


همچنین دراین مراسم معنوی یاد و خاطره شهیدان والامقام مدافع حرم، محمدحسین مرادی، امین کریمی، قدیر سرلک، محسن فرامرزی و علی آقا‌عبدالهی دانشجویان واحد یادگار امام(ره) شهرری که در خیل شهدای مدافع حرم، به درجه رفیع شهادت رسیدند گرامی داشته شد.


برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در دانشگاه آزد اسلامی واحد اسکو


نمایشگاه کتاب ویژه دهه مبارک فجر با حضور حجت الاسلام مرادپور امام جمعه شهر اسکو، حیدر صادقی فرماندار شهرستان و جمع کثیری از مسئولان شهرستان اسکو افتتاح شد.


این نمایشگاه به همت دفتر فرهنگی اسلامی و با همکاری وزارت ارشاد برگزار می‌شود. کتاب‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه موضوعات مذهبی و فرهنگی، دانشجویی و کتب درسی را شامل می شود.


حجت الاسلام علی معرفت، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد اسکو، در افتتاحیه این نمایشگاه بر لزوم ایجاد چنین نمایشگاه‌هایی در سطوح دانشگاهی کشور تاکید کرد و آن را یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دانست که دشمنان اسلام بر علیه اعتقادات ملتمان به راه انداخته اند.


این نمایشگاه تا پایان دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت.


حضور سرپرست واحد گرمسار در منزل خانواده شهدا و آزادگان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، دکترطاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به همراه جمعی از اعضاء هیات رئیسه این واحد دانشگاهی به دیدار خانواده های معظم شهدا و آزادگان رفت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.


دکترطاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به همراه جمعی از اعضاء هیات رئیسه دانشگاه، در روزهای دهه مبارک فجر، هر روز به دیدار یکی از خانواده های معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران می رود و با آنان دیدار و گفتگو می کند.


وی در روزهای نخستین دهه فجر در منازل دوتن از آزادگان انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس حضور یافت و با آزادگان و خانواده های معظم شهداء دیدار و گفتگو کرد.


دکتر میرساردو در منزل محمدرضا کرمسروری، آزاده دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با این آزاده سرافراز و خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.


وی همچنین در منزل محمد علی کیفری پدر شهید ابوالفضل کیفری حضور یافت و با خانواده این شهید گرانقدر نیز دیدار و گفتگو کرد.


شهید ابوالفضل تفکری از بسیجیان گردان امام حسین (ع) در سن 18 سالگی در عملیات بیت المقدس 3 و در منطقه ماموت به شهادت رسید و پیکر پاک این شهید والامقام در گلزار شهدای گرمسار به خاک سپرده شد.


جشن بزرگ انقلاب با حضور بیش از1300نفر


به همت حوزه معاونت دانشجویی وفرهنگی ومشارکت روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی اراک به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن بزرگ انقلاب با حضور بیش از1300نفر در روزهای سه شنبه وچهارشنبه 20و21 بهمن ماه94 در تالار فردوسی شهرک دانشگاهی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار خواهدشد.


بنابراین گزارش دکترشاهرخ حکمت معاونت دانشجویی وفرهنگی واحد اراک گفت: دراین جشن از فعالین فرهنگی واحد اراک تجلیل خواهدشد.


وی همچنین از برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع در روز یکشنبه 25 بهمن 94 در تالار فردوسی شهرک دانشگاهی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی اراک خبر داد.


پیاده روی همگانی در واحد کرمانشاه


همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی پیاده روی همگانی با حضور کارکنان، استادان ‏و دانشجویان در واحد کرمانشاه برگزار شد.‏


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در سومین روز از دهه ی فجر انقلاب اسلامی پیاده روی همگانی با استقبال پرشور کارکنان، استادان ‏و دانشجویان در واحد کرمانشاه برگزار شد.


این پیاده روی همگانی که در صبحگاه سومین روز از دهه ی فجر بصورت تپه نوردی در ارتفاعات مشرف به دانشگاه؛ با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اهدای هدایا به صورت قرعه کشی به شرکت کنندگان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته