دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1401 - 12:43

صالحی امیری: رضوانی قول فینالیست شدن واترپلو را داد/ مجموعه شنا در مسیر جهش است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رضوانی قول حضور واترپلو را در فینال بازی‌های آسیایی داد.
کد خبر : 653439
محسن رضوانی سید رضا صالحی امیری



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و نصراله سجادی مشاوره رییس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی از اردوی تیم واترپلو بازدید و با محسن رضوانی گفت و گو کردند.


صالحی امیری در این بازدید گفت: مجموعه شنا، شیرجه و واترپلو در مسیر جهش است. ارزیابی تیم فنی ما این است که فدراسیون و سه رشته حمایت شوند، در بازی‌های هانگژو می‌درخشند و بعد در رویدادهای بزرگ تر و مهمتر نیز خواهند درخشید. آقای رضوانی قول داد تیم واترپلو را در فینال بازی‌های آسیایی خواهد بود.


وی ادامه داد: واترپلو مربی خارجی داشت و ما هم حمایت ارزی کردیم و حالا مربی خوشنام خارجی (چیریچ) از خرداد بر می‌گردد و تا شهریور کنار تیم واترپلو خواهد بود. واقعیت این است این رشته‌ها پر هزینه هستند و نیاز به اردوهای خارجی دارند تا با حریفان رقابت کنند. چین و قزاقستان رقبای جدی هستند. اگر این رشته‌ها حمایت شوند می‌توانند در آینده برای جایگاه‌های بالاتر روی آنها حساب کرد. ما به عنوان کمیته ملی المپیک متعهد هستیم حمایت کنیم تا این فدراسیون در هانگژو بدرخشد.


همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در جریان این بازدید بیان کرد: کرونا و تعطیلی ورزش، آسیب جدی به رشته های آبی زد. تیم واترپلو دو سال در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرد اما تیم هم قسم است که در بازی‌های آسیایی دست به کار بزرگی بزند. ما سه رشته داریم و علاوه بر آن در شنای هنری بانوان ورزشکاران زیادی داریم اگر حمایت شویم این ورزش پایه متحول می‌شود و می‌توانیم در فینال بازی‌های آسیایی حاضر باشیم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته