دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1401 - 13:13
حجت‌الاسلام کرمی:

گمشده امروز جامعه ما معنویت برخاسته از قرآن و عترت است

مدیرکل فرهنگی اجتماعی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: گمشده امروز جامعه ما معنویت برخاسته از قرآن و عترت است.
کد خبر : 653431
حجت الاسلام کرمی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام سعید کرمی، مدیرکل فرهنگی اجتماعی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، طی سخنانی در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر سی و شِشُمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که در سالن جلسات بخش ریاست دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به این که تاریخچه فعالیت‌های قرآنی در وزارت علوم و بخش‌های مختلف آموزش‌عالی یک تاریخچه درخشان است، اظهار کرد: در همه ادوار جشنواره ملی قرآن و عترت با وجود فراز و نشیب‌ها، این مسیر پرفروغ بوده و اینک نیز به ایستگاه سی و شِشُم خود رسیده است.


وی افزود: وزارت علوم در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و به خصوص قرآنی خوش درخشیده و همان طور که دولت سیزدهم با رویکرد انقلابی در عرصه‌های معیشت و اقتصاد فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده، امیدواریم که در عرصه‌های فرهنگی و فعالیت‌های قرآنی نیز شاهد فضای بهتری باشیم و این نشانه‌ها هم البته در حال رؤیت است.


وی همچنین گفت: ابلاغیه اخیر وزارت علوم مبنی بر لزوم تخصیص ۳ درصد از بودجه دانشگاه‌ها به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، خبر بسیار خوبی است که می تواند زمینه ساز تحولات بهتری هم باشد.


مدیر کل فرهنگی اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها همچنین با تأکید بر این که گمشده امروز جامعه ما، معنویت برخاسته از قرآن و عترت است، ابراز کرد: طبعاً در راستای ترویج فرهنگ و معارف قرآن و عترت نیازمند خلاقیت و نوآوری و توجه به مخاطبان هستیم.


انتهای پیام/۴۱۶۷



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته