دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1401 - 10:44

زاویه سازی صورت با نخ یا تزریق ژل، کدام عوارض کمتری دارد

روش های زاویه دار کردن صورت با تکنولوژی های جدید می‌تواند ظاهر استخوان های صورت شما را تراشیده تر کند. تزریق ژل و لیفت صورت با نخ دو مورد از بهترین روش های زیبایی کم تهاجمی است که در حال حاضر استفاده می‌شود. برای کسب اطالاعات بیشتر درباره فواید و عوارض این روش ها و اینکه چه روشی برای شما بهتر است مطالب این صفحه را بخوانید.
کد خبر : 653387
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  روش های زاویه دار کردن صورت با تکنولوژی های جدید می‌تواند ظاهر استخوان های صورت شما را تراشیده تر کند. تزریق ژل و لیفت صورت با نخ دو مورد از بهترین روش های زیبایی کم تهاجمی است که در حال حاضر استفاده می‌شود. برای کسب اطالاعات بیشتر درباره فواید و عوارض این روش ها و اینکه چه روشی برای شما بهتر است مطالب این صفحه را بخوانید.


تزریق ژل چیست؟


تزریق ژل باعث تحریک تولید کلاژن، کانتور و سفت کردن صورت می‌شود در نتیجه چهره شما متقارن تر می‌شود. این ژل ها حاوی هیالورونیک است هستند. این ماده به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود اما با افزایش سن تولید این ماده در بدن کاهش می‌یابد. تزریق ژل یک روش درمانی غیر تهاجمی و بدون درد است. کل روند درمان معمولا کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد.


زاویه سازی صورت با تزریق ژل چه مزایایی دارد؟


زاویه سازی صورت با نخ یا تزریق ژل، کدام عوارض کمتری دارد



تزریق ژل به عنوان یکی از بهترین روش زاویه سازی فک و صورت برای زنان و مردان فواید زیادی دارد، از جمله:



  • تزریق ژل یک روش غیر جراحی است. قبل از تزریق ژل، جراحی تنها روش ایجاد تغییر در صورت بود. جراحی علاوه بر هزینه بالا یک روش تهاجمی است و دوران نقاهت طولانی دارد. اما تزریق ژل حاوی اسید هیالورونیک به راحتی و در کمتر از دو ساعت انجام می‌شود. بعد از تزریق ممکن است صورت شما متورم و کبود شود اما این مشکل به سرعت برطرف می‌شود و شما می‌توانید بلافاصله بعد از تزریق به فعالیت های روزمره خود بپردازید.

  • تزریق ژل برای قسمت های اصلی صورت: ژل را می‌توان در نواحی خاصی از صورت که معمولا قسمت های اصلی صورت هستند انجام داد. تزریق ژل می‌تواند زاویه سازی بینی، گونه ها، چانه و خط فک را به صورت طبیعی و ظریف انجام دهد. اما تزریق ژل به این نواحی به دقت بالایی نیاز دارد. تزریق زیاد ژل ممکن است باعث ایجاد ظاهری نامتقارن شود. علاوه بر این شما باید برای داشتن یک درمان بی خطر حتما به متخصص پوست مراجعه کنید.

  • هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن وجود دارد. این ژل ها حاوی هیالورونیک اسید هستند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در کل بدن به خصوص در پوست وجود دارد.


لیفت صورت با نخ چیست؟


زاویه سازی صورت با نخ یا تزریق ژل، کدام عوارض کمتری دارد



در این روش نخ های لیفت با استفاده از لوله کانولا زیر پوست قرار می‌گیرند. معمولا برش های کوچکی در خط رویش مو ایجاد می‌شود و معمولا 2-20 نخ از طریق برش ها وارد می‌شود. لیفت با نخ تهاجم کمتری نسبت به جراحی لیفت صورت دارد. بیمارانی که لیفت با نخ انجام می‌دهند معمولا صورتشان سفت تر می‌شود و رنگ پوستشان تا حد متوسطی بهبود می‌یابد. این روش برای اشخاص سی تا چهل ساله که می‌خواهند از افتادگی پوست صورت یا گردن خود جلوگیری کنند بهترین گزینه درمانی است.


مزایا لیفت با نخ برای زاویه سازی صورت چیست؟



  • این روش درمانی نیاز به دوران نقاهت طولانی ندارد در صورتی که جراحی لیفت صورت حدودا یک ماه نیاز به استراحت دارد.

  • لیفت با نخ نتایج طولانی مدت دارد. این روش علاوه بر لیفت فوری پوست به مرور زمان باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود. در نتیجه شما صورتی پرتر و جوان تر خواهید داشت. نتایج این روش تقریبا تا یک سال ماندگار است.

  • لیفت با نخ باعث کاهش چین و چروک ها و خطوط ریز صورت می‌شود. این نخ ها با تحریک تولید کلاژن باعث برطرف شدن خطوط ریز و چین و چروک های صورت می‌شوند.


چه درمانی برای من مناسب تر است؟



تزریق ژل برای کسانی که به دنبال یک روش غیر تهاجمی هستند بهترین گزینه است. تزریق ژل برای یک یا دو قسمت از صورت مناسب است مثل تزریق فیلر به لب و گونه. برای مثال تزریق ژل گونه می‌تواند بلافاصله و بدون نیاز به دوارن نقاهت باعث لیفت و زاویه سازی گونه شود. اما لیفت با نخ برای کسانی مناسب است که می‌خواهند کل صورت خود را لیفت و زاویه سازی کنند. این روش هم در یک جلسه انجام می‌شود.


تفاوت در زمان جلسه درمان لیفت با نخ و تزریق ژل چیست؟


تزریق ژل در کمتر از 15 دقیقه انجام می‌شود. در این روش از سوزن های بسیار ظریفی استفاده می‌شود و نتیجه درمان به خواست شما بستگی دارد. اکثر بیماران یک الی دو میلی لیتر به هر ناحیه تزریق می‌کنند. اما لیفت صورت با نخ حدود یک ساعت طول می‌کشد.


نتایج هر یک از درمان ها تا چند وقت ماندگار است؟


نتایج تزریق ژل حداقل 4 تا 9 ماه طول می‌کشد اما نتایج لیفت صورت با نخ 1 تا 3 سال ماندگار است. اگر تزریق ژل را هر شش ماه یک بار تمدید کنید نتایج این روش می‌تواند دائمی باشد. و چناچه نتایج تزریق ژل در جلسه اول را نپسندیدید می‌توانید آن را تغییر دهید.


چه روشی درد بیشتری دارد؟


معمولا لیفت صورت با نخ 70 درصد بیشتر از تزریق ژل درد دارد. حتی اگر برای لیفت صورت با نخ از بی حس کننده موضعی استفاده شود بیمار همچنان درد را احساس می‌کند. تزریق ژل در مقایسه با لیفت با نخ درد کمتری دارد و دوران نقاهت ندارد. دوران نقاهت لیفت با نخ با توجه به وضعیت هر بیمار متفاوت است.


کدام درمان خطر بیشتری دارد؟


لیفت صورت با نخ عوارض بیشتری دارد. لیفت با نخ روشی دردناک است و بعد از درمان اکثر بیماران دچار کبودی و تورم بیشتری نسبت به تزریق ژل می‌شوند. در لیفت صورت با نخ امکان نامتقارن شدن صورت بیشتر است و برطرف کردن عدم تقارن کار سختی خواهد بود. اما در تزریق ژل اصلاح عدم تقارن کار ساده ای است.


نتیجه نهایی: تزریق با توجه به اینکه نتایج ماندگار و موثر دارد در بین بیماران از محبوبیت بیشتری برخوردار است. تزریق ژل هزینه کمتری دارد و برای لیفت گونه ها، کاهش چین و چروک نازولبیال، کاهش یا سفت کردن چانه دوتایی، بهبود ظاهر خط فک گزینه بسیار مناسبی است.



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب