دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کی‌روش: زمان پرداختن به تیم امید نیست/ با اجازه کفاشیان مصاحبه کردم

سرمربی تیم ملی درباره حضورش در دوحه در جریان برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی المپیک 2016 گفت: وظیفه داشتم به قطر بروم و با مربیان صحبت کنم.
کد خبر : 65337

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، کارلوس کی‌روش پس ازجلسه با علی کفاشیان درباره حضورش در قطر و تماشای دیدارهای تیم ملی امید ایران در مقدماتی المپیک 2016 بیان داشت: «سفر خوبی داشتم. دوست داشتم در آنجا حضور پیدا کنم تا ایده‌های مختلف را با سرمربیان دیگر تیم‌های حاضر در مسابقه‌ها رد و بدل کنم و همچنین دوست داشتم عملکرد بازیکنان جوانم را در تیم امید ببینم.»


وی ادامه داد: «وظیفه من آنجا هیچ ربطی به رقابت‌های برگزار شده نداشت بلکه مسائلی در ارتباط با توسعه فوتبال در فیفا و AFC و نیز رد و بدل کردن ایده‌ها از بعد آموزشی مدنظر بود. در ادامه به اروپا سفر کردم و فوتبال‌های دیگری را از نزدیک دیدم هرچند برخی دیدارهای برگزار شده در قطر را نیز مشاهده کردم.»


سرمربی تیم ملی درباره عملکرد تیم امید و مسائل حاشیه‌ای پیرامون این تیم بیان داشت: «در حال حاضر زمان مناسبی برای پرداختن به این مسائل نیست. تیم ملی در فروردین ماه و همچنین خردادماه سال آینده بازی‌های مهمی پیش‌رو دارد و هم اکنون که تعطیلات طولانی‌مدتی را پشت سر گذاشته‌ایم تیم‌های باشگاهی می‌توانند به خوبی خود را سرگرم بازی‌های لیگ کرده و شوی بزرگی را به راه بیندازند. ما نیز در پشت پرده به خوبی همه مسائل را زیر نظر داشته و کارها را هماهنگ می‌کنیم.»


کی‌روش در پاسخ به این سوال که در مدت زمان حضورش در مرخصی، رسانه‌های مصری بحث رفتنش به تیم الاهلی را مطرح کردند و حتی عنوان شد او درخواست مالی هم داده است، اظهارداشت: «من در وهله اول آمده بودم مراتب تقدیرم را تقدیم به کفاشیان کنم. جلسه کوتاهی با رئیس فدراسیون داشتم و با هم سلام علیک کردیم چرا که چند وقتی بود یکدیگر را ندیده بودیم. به کفاشیان گفتم امروز رسانه‌ها هم اینجا هستند و ایشان اجازه دادند سلام و احوالپرسی هم با شما رسانه‌ها داشته باشم.»


سرمربی تیم ملی در ادامه با اشاره به اینکه فروردین و خردادماه سال آینده تیم ملی بازی‌هایی را دارد که باید برگزار کند گفت: «فعلا بهتر است به باشگاه‌های فوتبال ایران بیشتر پرداخته شود چرا که به خاطر وقفه بلندمدتی که در بازی‌های باشگاهی افتاد باید هم‌اکنون این بازی‌ها مد نظر قرار گیرد و در حال حاضر باشگاه‌ها شو بزرگ و سرگرم کننده‌ای وجود دارد که به اتمام برسانند و ما نیز پشت پرده کار به صورت حرفه‌ای مسائل را زیر نظر داریم.»


کی‌روش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکاناتی که مدنظر او بوده فراهم شده یا خیر گفت: «باز هم تاکید می‌کنم بهتر است به دلیل وقفه طولانی مدتی که در رقابت‌های لیگ افتاده همگی از بازی‌های لیگ برتر لذت ببریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته