دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1401 - 14:19
رضایی عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های انسانی آموزش‌ و پرورش و دانشگاه‌ها برای تحول بنیانی

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان اوز گفت: ضرورت دارد از ظرفیت‌های انسانی آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها برای تحول بنیانی بین دانش‌آموزان استفاده کنیم.
کد خبر : 653203
دیدار



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اوز، علی‌اصغر رضایی در دیدار رئیس و مدیر پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با تأکید بر اهتمام آموزش‌ و پرورش شهرستان اوز در راستای بهره‌گیری از تجربیات همه آحاد به‌ویژه پیشکسوتان آموزش‌ و پرورش، مراکز آموزشی عالی و مردمی اظهار کرد: ضرورت دارد از ظرفیت‌های انسانی در خود آموزش‌ و پرورش و دانشگاه‌ها برای تحول بنیانی بین دانش‌آموزان استفاده کنیم. دانشگاه آزاد اسلامی در اوز جریان‌های مختلفی را تجربه کرده که مهم‌ترین آن بهره‌مندی از همراهی مسئولان، مردم و نیکوکاران است و توانسته از ظرفیت‌های متعدد آموزشی، پژوهشی، هنری و غیره برخوردار شود.


وی افزود: شاید ایرادی که به آموزش‌ و پرورش شهرستان اوز وارد می‌شود نارضایتی از کیفیت آموزش باشد که آن را از دلایل بی‌انگیزگی در خانواده‌ها برای تحصیل فرزندان خود در مدارس شهرستان می‌دانند. آموزش‌ و پرورش این شهرستان از نیروهای انسانی کارآمد با دانش خوب و توانمند سود می‌برد و از طرفی دستگاه تولیدی است که جمعیت دانشجویی به وجود می‌آورد تا دانشگاه را تغذیه کند و علاوه بر ارتقای آنان در آموزش در راستای تقویت مهارت‌های شغلی و مدیریتی نیز هدایت می‌کند تا بدین طریق اهداف سازندگی نیروی انسانی و مدیریتی در مسیر رشد قرار داشته باشد.




بیشتر بخوانید:


مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی اوز در مسیر پیشرفت




رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان اوز گفت: وجود ظرفیت‌های خوب آموزشی، پژوهشی هنری و ادبی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز می‌تواند با امکانات خود آموزش‌وپرورش تلفیق شود و این به کل شهرستان کمک می‌کند تا بیش‌ازپیش دانش‌آموزان را عمل‌گرا تربیت کند.


به گزارش آنا، در این دیدار که فتح‌الله امینی و عبدالنبی مؤمنی، معاونان آموزشی و اداری و مالی آموزش، و پرورش و محسن مهرآوران، مدیر پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اوز، حضور داشتند، عبدالعزیز خضری، رئیس دانشگاه، آمادگی دانشگاه آزاد اوز را در همکاری با آموزش‌ و پرورش در همه زمینه‌ها ابراز و عنوان کرد: ارتباط دستگاه‌های آموزش پایه و عالی باید محوری و مستمر باشد؛ بنابراین تقویت همکاری‌های دو جانبه به رشد و توسعه و بالندگی در جامعه کمک شایان می‌کند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته