دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1394 - 16:23

مصوبه هیات وزیران درباره موافقتنامه بازرگانی بین ایران و تایلند ابلاغ شد

معاون اول رئیس جمهوری مصوبه هیات وزیران درباره اجازه انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه بازرگانی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت تایلند را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.
کد خبر : 65317

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری این مصوبه را در تاریخ ششم بهمن ماه 94 برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت امورخارجه ابلاغ کرد.


متن مصوبه هیات وزیران به شرح زیر است:


وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهوری (امور توافق‌های بین‌المللی) و وزارت امور خارجه نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه بازرگانی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی تایلند در چارچوب متن پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیات دولت است، ظرف 3سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.


موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی بین ایران و چک


همچنین هیات وزیران به وزارت اموراقتصادی و دارایی اجازه داد تا نسبت به امضای موقت موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک اقدام کند.


متن مصوبه هیات وزیران به این شرح است:
وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهوری (امور توافق‌های بین المللی) و وزارت امورخارجه نسبت به امضای موقت موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک در چارچوب متن پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیات دولت است، ظرف سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.


جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، این مصوبه را در تاریخ ششم بهمن ماه 1394برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت امورخارجه ابلاغ کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته