دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1401 - 11:11
موسوی اصل:

«پاتوق حال خوب» برای دانشجویان راه‌اندازی شود/ لزوم مسدودسازی کانال‌های جعلی منسوب به دانشگاه

مدیرکل فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تأکید بر اینکه واحدهای دانشگاهی، ساختمان‌هایی که از لحاظ امکانات مجهز هستند را برای حضور دانشجویان به تفکیک خواهران و برادران در زمان‌های استراحت و بین کلاس‌های درس اختصاص دهند، گفت: در این راستا لازم است «پاتوق حال خوب» راه‌اندازی شود.
کد خبر : 653138
موسوی اصل



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، سید علی موسوی اصل، مدیرکل فرهنگی دانشجویی استان تهران، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به پیشبرد توسعه و تسهیل اهداف فعالیت‌های فرهنگی در استان تهران از تشکیل کارگروه‌های استانی در بخش‌ها و عناوین فرهنگی و واگذاری مسئولیت به معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: با عنایت به بازگشایی دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان باید آئین‌نامه عفاف و حجاب با هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان مرکزی مورد بازبینی و بازنگری قرار گیرد و توسط معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدها اجرا شود.


مدیرکل فرهنگی دانشجویی استان تهران در ادامه این جلسه بیان کرد: واحدهای دانشگاهی باید ساختمان‌هایی که از لحاظ امکانات مجهز هستند را برای حضور دانشجویان به تفکیک خواهران و برادران در زمان‌های استراحت و بین کلاس‌های درس با عنوان «پاتوق حال خوب» فراهم کنند.


وی با اشاره به ساماندهی فضای مجازی واحدهای دانشگاهی، تأکید کرد: صفحات و کانال‌های جعلی منتسب به دانشگاه مسدود شود و ایجاد راه‌های مستقل مجازی معاونت فرهنگی واحدها را خواستار شد.


امیدعلی پورحسن، دبیر شورای تخصصی ورزش و تربیت بدنی استان تهران در ادامه این جلسه؛ با اشاره به استفاده از دانشجویان در لیگ همگانی، از مدیران ورزش استان تهران خواست تا به برگزاری مسابقات دانشجویی بین واحدها و هماهنگی و تعامل با یکدیگر اهتمام بیشتری ورزند.


انتهای پیام/۴۱۶۷



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته