دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1401 - 10:04
با حضور مسئولان؛

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار معرفی شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با حضور رئیس این دانشگاه معرفی شد.
کد خبر : 653123
معرفی مسئول بسیج دانشجویی واحد سبزوار



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سبزوار، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با حضور قاسم قاسمی رئیس دانشگاه برگزار و امیرحسین عظیم‌نسب به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی معرفی و از تلاش‌های مهدی خداشاهی قدردانی شد.




بیشتر بخوانید:


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار معرفی شد




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در این نشست با تأکید بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه هرکس برای سرنوشت خود، ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل باشد، او بسیجی است، گفت: از ابتدای شکل‌گیری حوزه بسیج دانشجویی واحد سبزوار تاکنون، دانشجویان فعال و دلسوزی بار مسئولیت این حوزه را بر دوش کشیده و در راستای خدمت به انقلاب و نظام کوشیده‌اند.


قاسمی با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی برآیند و حاصل آینده‌نگری و دوراندیشی امام خمینی(ره) و تأیید مقام معظم رهبری بوده است، افزود: این نهاد در بیش از سه دهه فعالیت خود، امروز به یکی از مؤثرترین تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها تبدیل شده و به‌عنوان بازویی توانمند و قوی در حوزه فرهنگی دانشگاه‌ها مشغول به فعالیت است.


برپایی نشست هم‌اندیشی با استادان گروه معارف


محسن ولایتی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار هم از برگزاری نشست هم‌اندیشی مشترک حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه با استادان گروه معارف اسلامی خبر داد و عنوان کرد: در این نشست، برنامه‌های آینده حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تبیین و چگونگی برگزاری کارگاه‌های مناسبتی دینی همچون احکام تقلید و روزه مورد بررسی قرار گرفت.


بازدید از مؤسسه خیریه عطیه


اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مسئولان اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با حضور در مؤسسه خیریه عطیه این شهرستان در جریان فعالیت‌های این خیریه قرار گرفتند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار معرفی شد


قاسم قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در حاشیه این دیدار با بیان پیشینه و اهداف تأسیس مؤسسه خیریه عطیه سبزوار بیان کرد: مؤسسه خیریه عطیه سبزوار شامل مجموعه بزرگی متشکل از مجتمع خوابگاهی، کارگاهی و ورزشی است که به نگهداری از کودکان بی‌سرپرست در فضایی امن و مناسب می‌پردازد.


محمد موسوی مدیر مجموعه خیریه عطیه سبزوار هم با بیان اینکه این مجموعه همواره از کمک‌های انسان‌دوستان و نذورات کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بهره‌مند شده است، از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به‌دلیل همکاری نزدیک با مؤسسه خیریه عطیه قدردانی کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته