دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1401 - 11:31

اعتراض شدید نماینده کنگره آمریکا به یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

قانون‌گذار مسلمان آمریکایی حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را وحشیانه خواند و خواستار پایان دادن به این‌گونه اقدامات شد.
کد خبر : 652925
ایلهان عمر



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، در ادامه واکنش‌ها و محکومیت خشونت‌های نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در قدس اشغالی و دیگر مناطق کرانه باختری، "ایلهان عمر" نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به آن واکنش نشان داد و آن را قویاً محکوم کرد.


ایلهان عمر که از منتقدان اصلی رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکاست با انتشار یک ویدئو از برخورد نظامیان صهیونیست با مسلمانان فلسطینی در حساب توئیتری خود نوشت: «وحشتناک است. ماه رمضان ماه صلح و تعمق است. حمله به مردم در عبادتگاه آن‌ها، جایی که باید مقدس باشد، به‌روشنی، اشتباه و ظالمانه است. ما باید این وحشیگری را محکوم کنیم و به آن پایان بدهیم».


روز جمعه نظامیان صهیونیست با پشتیبانی از شهرک‌نشینان صهیونیست که مشغول انجام آداب تلمودی در صحن‌های مسجدالاقصی بودند، با یورش به فلسطینیانی که برای نماز صبح به مسجدالاقصی آمده و در آنجا اعتکاف کرده بودند، قریب به ۳۰۰ فلسطینی را بازداشت و بیش از ۱۵۲ نفر زخمی کردند.


انتشار تصاویر از خشونت‌های نیروهای امنیتی این رژیم علیه نمازگزاران فلسطینی در صحن‌های مسجدالاقصی با موجی از واکنش‌ها در سراسر جهان مواجه شد.


گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها تأکید کردند که آماده نبرد مسلحانه جدیدی برای دفاع از مسجدالاقصی و هم‌وطنان فلسطینی در قدس هستند.


انتهای پیام/۴۱۵۵/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته