دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای اعلام کرد

ممنوعیت تبلیغات شرکت‌ها و موسسات در دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر توزیع یا نصب برگه‌های تبلیغاتی شرکت‌ها و موسسات مختلف در محیط دانشگاهی، با صدور بخشنامه‌ای، هرگونه تبلیغات غیردانشگاهی در محیط دانشگاه را ممنوع اعلام کرد.
کد خبر : 65256

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌نامه‌ای خطاب به معاونت‌ها، مراکز و دفاتر سازمان مرکزی، روسای واحدهای مراکز استان و دبیران هیأت‌های امنای استان‌ها، واحدهای مستقل علوم و تحقیقات و نجف آباد، رئیس‌های واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و حراست مرکزی دانشگاه آورده است که از تبلیغات شرکت‌ها و موسسات در دانشگاه آزاد اسلامی جلوگیری کنند.


در این بخش‌نامه آمده است: «اخیرا گزارش‌هایی دریافت شده که برخی از شرکت‌ها و موسسات اقدام به توزیع یا نصب برگه‌های تبلیغاتی با مضمون‌های مختلف از جمله تورهای گردشگری داخلی و خارجی، انجام امور مربوط به ریزنمرات برای ترجمه، تحویل گواهینامه‌های موقت و ارسال آن، تحویل و ارسال دانشنامه با اخذ وکالت محضری از دانشجویان، انجام بخش‌های آماری پایان‌نامه و نگارش آن، اجاره خوابگاه‌های خصوصی، ارائه کلاس‌های درسی خصوصی و... در محیط دانشگاه می‌کنند».


در ادامه این بخشنامه آمده است: «با توجه به اینکه موضوعات فوق از یک طرف موجب خدشه‌دار شدن وجهه دانشگاه آزاد اسلامی و از طرف دیگر محلی برای کسب درآمد افراد سودجو و متخلف غیردانشگاهی با استفاده از امکانات دانشگاه است، اولاً لازم است روابط عمومی واحدها از تأیید آگهی چنین مواردی خودداری کنند. ثانیا کلیه مسئولان دانشگاه و به خصوص رئیس‌ها و سرپرستان واحدها و مراکز آموزشی نیز موظف‌اند اهتمام خود را در جهت جلوگیری از بروز چنین مواردی معمول دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سوءاستفاده، با مسببان دانشگاهی برخورد لازم را به عمل آورند و با افراد غیردانشگاهی از طریق مرجع قضایی برخورد کنند».


میرزاده نوشته است: «حراست واحدها موظف‌اند در صورت مشاهده اعلامیه‌های مذکور، ضمن حذف آن‌ها از تابلوی دانشگاه، گزارش‌های لازم را تدوین و افراد متخلف و مرتبط را برای اقدامات بعدی به حراست مرکزی گزارش کنند».


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته