دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1401 - 15:35

یک مرکز پهپادی با حضور فرمانده نهاجا افتتاح شد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، اماکن علمی، پژوهشی و مرکز پهپاد این یگان را نیز افتتاح کرد.
کد خبر : 652536
پایگاه هوایی شهید ستاری



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ خلبان واحدی با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، اماکن علمی، پژوهشی و مرکز پهپاد این یگان را افتتاح کرد.


فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این دانشگاه، با اشاره به لزوم تربیت نیروی دانشمند متخصص در تراز ایران گفت: یکی از اهداف دانشگاه هوایی شهید ستاری، تعلیم و تربیت افسران ولایی و متعهد در تراز انقلاب اسلامی و بالا بردن سطح علمی دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری است.


امیر واحدی افزود: امروز آنچه دشمنان نظام اسلامی از نهادینه‌سازی مکتب انقلابی در بین آحاد جامعه هراس دارند که دانشگاه علوم و فنون هوایی با سابقه‌ای درخشان می‌تواند نقش بسیار کلیدی در تحقق این هدف والا داشته باشد، زیرا این دانشگاه مهد تربیت افسرانی ولایی و مردم‌دار است و این خود مؤلفه‌ای ارزشمند برای خوشبین‌سازی و ارتقای محبوبیت در بین آحاد جامعه به شمار می‌رود.


فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اولویت دانشگاه هوایی، ارتقای توان علمی بر پایه خودباوری و بی‌نیازی به خارج از کشور است، چرا که ما جوانانی پرتلاش و علمی بسیاری در سطح جامعه داریم که هرکدام می‌توانند بازوی قدرتمندی برای کسب علوم تخصصی باشند.


انتهای پیام/۴۰۱۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته