دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1401 - 09:31
یولیان ناگلزمان:

کلید حذف بایرن مونیخ در بازی رفت بود/ ویارئال بسیار متبحرانه دفاع کرد

سرمربی تیم بایرن مونیخ گفت: ناکامی در بازی رفت کلید ترک لیگ قهرمانان اروپا برای بایرن مونیخ بود.
کد خبر : 652433
یولیان ناگلزمان



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، بایرن مونیخ در مقابل هوادارانش در ورزشگاه آلیانتس آرنا به تساوی یک بر یک برابر ویارئال رضایت داد تا با توجه به شکست یک بر صفر دور رفت، در مرحله یک چهارم نهایی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.


یولیان ناگلزمان در مورد حذف تیمش عنوان کرد: در بازی رفت نتیجه را واگذار کردیم و کلید ترک لیگ قهرمانان در آن بازی بود. نمایشی که در بازی برگشت داشتیم بسیار خوب بود اما فتح دروازه حریفی که بیش از اندازه عقب بازی می‌کند آسان نیست. ویارئال بسیار متبحرانه دفاع کرد و ما هم در استفاده از اندک موقعیت‌هایی که خلق کردیم دچار تعلل شدیم. به غیر از گلی که لواندوفسکی زد، جمال موسیالا و توماس مولر هم فرصت‌هایی برای رسیدن به گل داشتند اما استفاده نکردند و حریف هم از حداقل موقعیت‌های خود بهره برد.


سرمربی تیم بایرن مونیخ افزود: ویارئال برنامه ویژه‌ای برای کارهای تدافعی داشت و روی استفاده از ضدحملات کار کرده بود. ضدحمله خوبی طراحی کردند و بازی را به تساوی کشیدند تا حذف نشوند. اگر قدر فرصت‌هایی که به دست آوردیم را می دانستیم در مرحله بعد حضور داشتیم. از نمایش تیمم راضی هستم اما نتیجه رضایت‌بخش نبود تا از دور مسابقات حذف شویم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته