دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1401 - 08:44
کارلو آنچلوتی:

جادوی رئال مادرید تسلیم نشدن است/ پیروزی را جایگزین حسرت کردیم

سرمربی تیم رئال مادرید گفت: به جای ناامید شدن با تمام توان بازی کردیم و با حذف چلسی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم.
کد خبر : 652416
کارلو آنچلوتی



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، رئال مادرید در حالی که ۳ بر صفر مغلوب چلسی شده بود دو مرتبه دروازه این تیم را باز کرد تا با توجه به برتری ۳ بر یک دور رفت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.


کارلو آنچلوتی درباره کامبک تیمش و حذف چلسی اظهار کرد: در نیمه نخست نمایش خوبی نداشتیم و برتری ۳ بر یک در بازی رفت اشتهای تیم را کور کرده بود. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم اما چلسی مستحق رسیدن به گل‌های دوم و سوم نبود. بعد از آنکه گل سوم را دریافت کردیم شرایط تیم عوض شد و با همت و پشتکار فراوان به دو گل مهم دست یافتیم تا راهی مرحله بعد شویم. جادوی رئال مادرید تسلیم نشدن و با امید بازی کردن است. به جای آنکه تسلیم شویم و خود را حذف شده ببینیم با تمام توان بازی کردیم و به گل‌های ارزشمندی دست یافتیم. به جای حسرت و یأس به پیروزی رسیدیم.


وی ادامه داد: چلسی آمادگی لازم را برای صعود به دور بعد داشت و خیلی ما را اذیت کرد. این تیم بازی خوبی انجام داد اما بازیکنان ما به جای آنکه مأیوس شوند با تمام توان بازی کردند و نتیجه را به سود خود تغییر دادند. حالا ما در مرحله بعدی هستیم و دیگر تیم راه یافته به نیمه‌نهایی هم اسپانیایی است. این موضوع نشان می‌دهد قدرت تیم‌های اسپانیا در چه سطحی است. امیدوارم پس از سویا، اتلتیکو مادرید هم بتواند به نیمه‌نهایی راه یابد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب