دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همکاری گسترده دانشگاه آزاد اسلامی با صنایع غذایی بزرگ

در راستای اقدامات برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی و زمینه سازی برای حضور صنایع مهم کشور و مشارکت موثر در برگزاری این رویداد، مدیرکل صنعت، جامعه و دانشگاه ضمن بازدید از صنایع استان آذربایجان شرقی، حمایت‌های مالی و معنوی این صنایع را در برگزاری این رویداد خواستار شد.
کد خبر : 652318
دکتر ملک نیا



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، لاله ملک‌نیا با تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در برقراری ارتباط موثر با صنایع استان آذربایجان شرقی، شناسایی نیازها و برنامه‌ریزی جهت گسترش کمی و کیفی در مسیر تعامل با صنایع را به عنوان اولویت برنامه‌های اداره کل صنعت، جامعه و دانشگاه عنوان کرد.


مدیرکل صنعت، جامعه و دانشگاه با تشریح اهمیت رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی از حضور۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ استارت‌آپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور در کنار صنایع مطرح کشور خبر داد و تأکید کرد: رویداد گام دوم، فرصتی ویژه برای دانشگاه آزاد اسلامی جهت شناخت چالش‌های صنایع و فرصتی مناسب برای صنعت جهت استفاده از پتانسیل‌های بالقوه دانشگاه در حوزه خدمات آزمایشگاهی و نیروی انسانی متخصص است.


ملک نیا در بازدید از چند مجموعه صنایع غذایی، استان آذربایجان شرقی را از قطب‌های اصلی صنایع غذایی کشور دانست که در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از مدیران توانمند، خلاق و کارآفرین تـوانسته است جایگاه ممتازی را در تولید و صادرات صنایع غذایی، شیرینی و شکلات کشور کسب کند.


وی ضمن اشاره به توانمندی‌های دانشگاه در این حوزه، از عقد تفاهم‌نامه همکاری با یکی از صنایع غذایی مطرح استان در آینده نزدیک خبر داد که می تواند زمینه ساز همکاری گسترده دانشگاه آزاد اسلامی و این صنعت در زمینه‌های مختلف باشد.


همچنین در دیدار مدیرکل صنعت، جامعه و دانشگاه از یکی از صنایع فولاد استان، بر آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ارائه خدمات تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت و همچنین ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت تاکید شد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته