دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

مهدی خیری: خوشحالم گل سه امتیازی پدیده را زدم/ تبریز برای ما خوش یمن است

بازیکن پدیده مشهد گفت: در هر بازی که گلی به ثمر می‌رسد، نتیجه تلاش همه اعضای تیم است.
کد خبر : 65230

مهدی خیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص بازی روز گذشته پدیده مشهد مقابل تیم سایپا گفت: «بازی خیلی سخت و درگیرانه‌ای مقابل سایپا داشتیم. هر دو تیم فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتند و اگر دقت بیشتری در ضربات آخر داشتیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.»


خیری که با گلزنی روز گذشته‌اش مقابل سایپا موفق شد سه امتیاز مهم برای پدیده به ارمغان بیاورد، در مورد گلزنی‌اش در این بازی بیان کرد: «در هر بازی که گلی به ثمر می‌رسد، نتیجه تلاش همه اعضای تیم است. در بازی دیروز همه اعضای تیم زحمت کشیدند و من فقط ضربه نهایی را به توپ زدم. از این مساله خیلی خوشحالم که زننده گل سه امتیازی پدیده مقابل سایپا بودم. البته جا دارد از سرمربی تیم تشکر کنم، چون اعتماد به نفس را به همه اعضای تیم برگردانده تا بچه‌ها با تمرکز بیشتری بازی را دنبال کنند.»


مهاجم پدیده در رابطه با بازی هفته بعد این تیم مقابل تراکتورسازی در تبریز افزود: «بازی سختی در تبریز مقابل تراکتورسازی داریم. نکته مثبت در این بازی برای ما این است که پدیده هر وقت در تبریز بازی کرده است، نتایج خوبی را کسب کرد، به نوعی این شهر برای ما خوش یمن است. اما تراکتورسازی هم تیم بسیار قوی است و به طور حتم برای برد به میدان می‌آید و این مساله کار را برای ما سخت می‌کند.»


وی درباره وضعیت پدیده برای ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: «بعد از بازی مقابل تراکتورسازی، سه بازی خانگی مقابل سیاه‌جامگان، ملوان و صبا در مشهد داریم. با توجه به اینکه همیشه در مشهد نتایج خوبی را کسب کردیم، اگر بتوانیم حداکثر امتیازات را در سه بازی پیش رو کسب کنیم، می‌توانیم خودمان را در جدول لیگ بالا بکشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته