دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1401 - 14:48
حیدری‌ سنگستانی:

دانشگاه آزاد اسلامی پا به پای دولت بار عظیمی از دوش کشور برداشته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر عنوان کرد: این دانشگاه پا به پای دولت‌ها بار عظیمی از دوش کشور برداشته است.
کد خبر : 651790
ابراهیم رضایی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با سروش حیدری‌ سنگستانی رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.




بیشتر بخوانید:


مجلس شورای اسلامی از کمک به توسعه دانشگاه دریغ نمی‌کند




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در این دیدار با تأکید بر اینکه تمام دانشگاه‌ها ذخیره و زیرساخت نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: این دانشگاه همواره تلاش کرده بر مدار حرکتی منطق، محبت و مدارا طی طریق کند.


دانشگاه آزاد اسلامی پا به پای دولت بار عظیمی از دوش کشور برداشته است


حیدری‌ سنگستانی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی «از مردم و برای مردم» است، عنوان کرد: این دانشگاه مجموعه‌ای خودکفا است که بدون وابستگی به بودجه‌های کلان دولتی و نفتی و تنها با مدیریت و تلاش مدیران، کارمندان، استادان نه‌تنها توانسته دغدغه‌های آموزشی را از کانون خانواده‌ها بزداید؛ بلکه با حضوری فعالانه در گستره آموزش عالی، آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و علوم پزشکی پا به پای دولت‌ها بار عظیمی از دوش کشور بردارد.


وی با اشاره به برنامه‌های کشوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به بیان اقدامات دانشگاه در استان بوشهر پرداخت و گزارشی جامع از عملکرد این دانشگاه درباره سند آمایش، تعداد دانش‌آموختگان، طرح‌های اشتغالزایی و کارآفرینی، عناوین مختلف کسب شده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های ملی و بین‌المللی در حوزه فناوری، تعداد اختراعات و اکتشافات ارائه کرد.


حیدری سنگستانی با قدردانی از حضور، دغدغه‌مندی و پیگیری نماینده مجلس به مسائل استان بوشهر به‌خصوص مباحث آموزش عالی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی و برنامه‌های آینده دانشگاه در زمینه‌های مختلف توسعه کمّی و کیفی و ارتقای علمی دانشگاه پرداخت.


رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم تبیین کرد: در مجلس شورای اسلامی از هیچ کمکی در راستای توسعه دانشگاه دریغ نخواهد شد، امیدواریم با همدلی و تلاش، شاهد ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی و اثرگذاری این مجموعه در توسعه استان بوشهر باشیم.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته