دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عبدالملکی: ورزش کارگری رکن سلامتی جامعه کار است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست صمیمی با بزرگان ورزش و رسانه، ورزش را مهم‌ترین رکن سلامتی جامعه کار و تلاش دانست.
کد خبر : 651637
عبدالملکی



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، «حجت‌الله عبدالملکی»،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست صمیمی با بزرگان ورزش و رسانه، ورزش را مهم‌ترین رکن سلامتی جامعه کار و تلاش دانست.


وی در این نشست با تأکید بر اهمیت سلامت جامعه کار و تلاش گفت: بدون شک حضور بزرگان ورزش ایران در جمع خانواده بزرگ ورزش کارگری به رونق بیش‌ازپیش ورزش‌های سلامت‌محور منجر می‌شود.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت مردم درچهاربخش کار، رفاه، آتیه و اموال مردم به جامعه خدمات مهمی ارائه می‌کند که با احتساب جامعه ۴۰ میلیونی کارگران و خانواده‌هایشان نیمی از جمعیت کشو را شامل می‌شود بنابراین مأموریت بسیار مهمی بر عهده وزارت مردم قرار دارد.


عبدالملکی با تأکید بر اهمیت سلامت کارگران ادامه داد: هرقدر سلامت کارگران و خانواده‌شان بیشتر و بهتر تأمین شود جامعه‌ای بالنده و پرنشاط‌تر خواهیم داشت.


وی تصریح کرد: بسیار خوشحالم که شما قهرمانان المپیک و نخبگان ورزش کشور برای ورزش کارگران اهمیت قائل هستید و این موضوع مهم بخشی از دغدغه‌های شماست.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شما پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی از امروز سفیران ورزش کارگری هستید و این گردهمایی‌ها باید تداوم داشته باشد.


در این نشست معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گزارشی از وضعیت ورزش کارگری گفت: فدراسیون ورزش کارگری در سال ۹۱ تأسیس شد و امیدوارم در دهه دوم بتوان قوی‌تر و با محوریت توسعه سلامت‌محور به اهداف مهمی که رکن اصلی آن نیروهای کارگری و خانواده‌هایشان هستند بپردازیم.


«محمد چکشیان» تأکید کرد: سمت‌وسوی مهم ما توسعه ورزش همگانی است و در این مسیرسندی ۳ ساله در حال تدوین داریم تا هدفمند و با برنامه حرکت کنیم.


معاون امور فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی ادامه داد: امیدوارم با حضوروکمک شما قهرمانان و پیشکسوتان به اهدافمان دست یابیم.


در این آیین معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: همه باید کمک کنیم تا ورزش‌های سلامت‌محور در جامعه کارگری نهادینه شود. باعلاقمندی وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی به طورقطع آینده خوبی در انتظار سلامت کارگران خواهد بود.


در این نشست، «محمد نصیری»، «حسین رضازاده»، «ذبیح اله پورشیب»، «شهرام هروی»، «کوروش باقری» و «هوشنگ نصیرزاده» حضور داشتند.


«مرتضی فنونی زاده» پیشکسوت فوتبال، «علیرضا دبیر» رئیس فدراسیون کشتی، «غلامحسین زمان‌آبادی» و «غلامعلی پیر ایرانی» از پیشکسوتان رسانه، «محمد انصاری» ملی‌پوش سابق باشگاه پرسپولیس و «ابراهیم شکوری» دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال پیشنهادهایی برای توسعه و تعمیم ورزش کارگری ارائه کردند.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته