دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1394 - 12:09
معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد شاهین‌شهر برگزار شد

رئیس واحد شاهین‌شهر دانشگاه آزاد اسلامی: نقش موثر بسیج دانشگاهی مهمتر از دیگر نهادهاست

رئیس واحد شاهین‌شهر تاکید کرد کشور در عرصه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی، مرهون تفکر بسیجی است.
کد خبر : 65162

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمیدرضا رئیس‌السادات در جلسه معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد شاهین شهر که با حضور رئیس دفتر فرهنگ اسلامی و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهین‌شهر در محل این واحد برگزار شد، ایام‌الله دهه مبارکه فجر را تبریک گفت و تقارن این ایام را با معرفی نجفی به عنوان مسئول پایگاه بسیج شهید حاج احمد کاظمی واحد شاهین‌شهر به فال نیک گرفت. رئیس‌السادات گفت: «از بسیج و سایر کانون‌ها، تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی دانشجویی انتظار می‌رود که علاوه بر بخش فرهنگی در سایر بخش‌های دانشگاه هم فعال باشند و با همکاری هم، ابزاری برای پیشبرد فرهنگ دینی و ملی باشند. دانشجوی بسیجی باید در زمینه علمی نیز سرآمد سایر دانشجویان و نمونه باشد.»


سرپرست واحد شاهین‌شهر بر پرهیز از موازی‌کاری در امور فرهنگی از سوی حوزه‌های مختلف دانشجویی تاکید کرد و از مسئول بسیج دانشجویی خواست با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت همگی به صورت منسجم در طول فرمایشات معظم‌له حرکت کنیم.


در ادامه این جلسه، امیرمهرداد نجفی، به عنوان مسئول پایگاه بسیج دانشجویی شهید حاج احمد کاظمی، از رئیس واحد برای حمایت‌ از بسیج و تفکر بسیجی تشکر کرد و گفت: «یکی از دغدغه‌های رئیس واحد شاهین‌شهر کار فرهنگی است. ما نیز تلاش می‌کنیم در این دانشگاه سمت و سوی فعالیت‌هایمان را به امور فرهنگی معطوف کنیم. با توجه به حضور دانشجویان رشته‌های کارشناسی‌ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی و رشته مطالعات و ارتباطات رسانه بتوان از این ظرفیت نیز در راستای تحقق این هدف به خوبی استفاده کرد.»


حکم مسئولیت امیر مهرداد نجفی، به عنوان مسئول پایگاه بسیج دانشجویی سردار شهید حاج احمد کاظمی به او ابلاغ شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته