دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1401 - 13:54

حمایت سرمربی منچستریونایتد از ستاره برزیلی

سرمربی منچستریونایتد از بازیکن برزیلی تیمش حمایت کرده و گفته استعداد این بازیکن دست‌کم گرفته شده است.
کد خبر : 651569
فرد



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، بازیکن سابق شاختار دونتسک شاید بزرگ‌ترین نام در ترکیب شیاطین سرخ نباشد، اما برای سرمربی تیمش مهم است.


رالف رانگنیک می‌گوید که فرد، یکی از دست‌کم گرفته‌شده‌ترین استعدادهای باشگاه منچستریونایتد است، زیرا این بازیکن برزیلی همچنان در این فصل اثر خود را در شیاطین سرخ به جای می‌گذارد. این بازی‌ساز آخر هفته گذشته برای نجات تیمش مقابل لسترسیتی و کسب یک امتیاز، برای تأیید مهارت‌های خود گل ارزشمندی را به ثمر رساند. فرد تقریباً چهار سال پیش از زمان ورودش زیر رادار پرواز کرده و اغلب به شکل نامطلوبی با هم‌تیمی‌های فوق ستاره مقایسه شده است اما رانگنیک معتقد است که او مجموعه ای از مهارت‌ها را به بازی تیمش می‌آورد.


رانگنیک به وب‌سایت منچستریونایتد گفت: فرد از آن دسته بازیکنانی است که اگر می‌خواهید سبک فوتبالی فعالانه بازی کنید، دارایی‌های زیادی دارد که به آنها نیازمند هستید. او همیشه در تلاش برای بردن توپ است و همیشه در جلو قرار دارد. او یکی از دست‌کم گرفته‌شده‌ترین بازیکنانی است که توپ را در اختیار دارد. او می‌تواند گل بزند، پاس گل بدهد و به همین دلیل است که مرتباً برای برزیل بازی می‌کند. من از پیشرفت او تعجب نمی‌کنم.


سه بار قهرمانی لیگ برتر اوکراین در طول اقامت پنج ساله در شاختار دونتسک از افتخارات فرد است. آمدن این برزیلی به اولدترافورد در سال ۲۰۱۸ تحت هدایت ژوزه مورینیو، اغلب به عنوان یکی از گیج‌کننده‌ترین حرکات نقل و انتقالات منچستریونایتد در سال‌های اخیر نام برده می‌شود. با این حال فرد در این فصل از قوی‌ترین حضورش برای منچستریونایتد لذت می‌برد، با چهار گل در ۲۴ بازی، بهترین دوران حرفه‌ای خود در لیگ های اروپایی تجربه می‌کند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب