دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1401 - 10:43

رونمایی از حامی مالی فدراسیون والیبال/داورزنی: ۱۰ درصد منابع والیبال دولتی است

مراسم رونمایی از حامی مالی فدراسیون والیبال برگزار شد.
کد خبر : 651484
والیبال

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزای آنا، مراسم رونمایی از حامی مالی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.


رئیس فدراسیون والیبال و قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم با امضای قراردادی، «همراه اول» را تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان حامی انحصاری والیبال ایران معرفی کردند.


سپس طرفین با امضای عکس تیمی از ترکیب جوان و نسل جدید تیم ملی والیبال ایران، برای تیم‌های ملی والیبال کشورمان در رویدادهای پیش‌رو آروزی موفقیت کردند.


لباس تیم ملی والیبال ایران با نام همراه و شماره ۲۰۲۴ از سوی رئیس فدراسیون والیبال به مدیر عامل همراه اول اهدا شد.


محمدرضا داورزنی در مراسم رونمایی از حامی والیبال ایران گفت: خوشحالم از اینکه امروز همکاری همراه اول با فدراسیون والیبال تا المپیک پاریس امضا شد. نقش حامیان مالی در رشد و توسعه والیبال بسیار پررنگ است. شاید ۱۵ سال پیش ۹۸ درصد منابع والیبال به دولت بستگی داشت، اما حالا این عدد به ۱۰ درصد رسیده است. ۹۰ درصد این منابع حالا به دلیل عملکرد خوب تیم‌های ملی توسط حامیان مالی تامین می‌شود.به قول رئیس فدراسیون جهانی، تولید خوب ما که مشتری‌های خوبی هم دارد، عملکرد خوب تیم‌های ملی ما است.
رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: انتظارات از والیبال ایران بالا است. رده سنی زیر ۱۷ سال هم به رده های سنی جهان اضافه شد و امسال نخستین دوره جهانی این رده سنی برگزار خواهد شد. والیبال بعد از فوتبال، هاکی روی یخ و کریکت، رشته والیبال با حدود یک میلیارد تعقیب کننده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ البته در المپیک والیبال حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد.
داورزنی عنوان کرد: همراه اول و والیبال بسیار می توانند به هم کمک کنند. از همراه اول بسیار تشکر می کنم که توجه خاصی به والیبال داشتند. به همکاران خودم هم خسته نباشید می‌گویم که با عملکرد خوب خود، انتظارات را بالا برده اند. قطعا این همکاری پنجره جدیدی برای اهداف پیش روی والیبال است.


بهروزی: امیدوارم به والیبال کمک خوبی کنیم


بهروزی، قائم مقام همراه اول هم در سخنان کوتاهی عنوان کرد: فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم، امیدوارم همراه اول بتواند کمک خوب و زیادی به والیبال بکند و هواداران را هم بیشتر جذب کند. شاید برند همراه برای جامعه شناخته شده باشد، اما سرویس های نوین این مجموعه باید بهتر به مردم معرفی شود و در خدمت جامعه والیبال باشد. اماده ارائه هر نوع سرویس دیجیتال هستیم و امیدوارم تعامل خوبی با فدراسیون والیبال داشته باشیم.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته