دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1401 - 08:45

6 توصیه پلیس به دانش آموزان

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، به دانش آموزانی که با وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی (اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی) به مدرسه می‌روند،توصیه کرد هنگام سوار و پیاده شدن در وسایل نقلیه عمومی بمنظور عدم سردرگمی به نوبت سوار وسیله شوید و نوبت را رعایت کنید ودر حفظ و نگهداری تجهیزات و امکانات وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی کوشا باشید.
کد خبر : 651460
.



سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، با اشاره به ترافیک صبحگاهی این روزهای معابر تهران، به دانش آموزانی که با وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی (اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی) به مدرسه می‌روند،توصیه کرد هنگام سوار و پیاده شدن در وسایل نقلیه عمومی بمنظور عدم سردرگمی به نوبت سوار وسیله شوند و نوبت را رعایت کنند ودر حفظ و نگهداری تجهیزات و امکانات وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی کوشا باشند.

وی همچنین ضمن تاکید بر این نکته که از جلوی اتوبوس و مینی‌بوس به آن طرف خیابان نروید، افزود: دانش آموزان از دویدن به دنبال وسیله‌ی نقلیه خودداری کنند.

رنجبر با اشاره به خطرات احتمالی عدم صبوری دانش آموزان به آنها توصیه کرد که قبل از توقف کامل وسیله‌ی نقلیه پیاده نشوند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه تاکید کرد دانش آموزان هنگام پیاده شدن از تاکسی از در سمت راست خارج شوید.

احسان گل محمدی

انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته