دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1401 - 12:30
رضایی در گفت‌وگو با آنا:

دو دلیل کار تیم ملی واترپلو را سخت کرده است

مربی تیم ملی واترپلو گفت: مردم توقع دارند واترپلو مدال‌آور باشد و حریفان آسیایی نیز روی ایران حساب باز می‌کنند.
کد خبر : 651346
اردوی تیم ملی واترپلو برای آمادگی شرکت در مسابقات آسیایی

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم ملی واترپلو تمرینات خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی بعد از تعطیلات عید نوروز به صورت فشرده آغاز کرد و روزانه صبح و بعدازظهر در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی تمرین می‌کند.


وحید رضایی درباره شرایط تیم ملی واترپلو اظهار کرد: همه بچه‌ها با تمام وجود می‌آیند و بسیار با همت و انگیزه داریم کار را ادامه می‌دهیم. قبل از عید هم اردوی ما تا روزهای پایانی سال برقرار بود. فقط وقفه لیگ برتر را داشتیم که بچه‌ها در آن مقطع زمانی در اختیار باشگاه‌ها بودند ولی قبل و بعد از آن، تمرینات ادامه داشت. تمرینات‌مان را تا حدوداً پنجم، ششم اردیبهشت ادامه می‌دهیم. بعد عازم یونان می‌شویم، آقای الکساندر چیریچ هم آنجا خواهند بود و سرمربی تیم ملی، تیم‌هایی را هماهنگ کرده‌اند تا با آنها تمرین مشترک داشته باشیم. صبح‌ها تمرینات تیمی و انفرادی خواهیم داشت و بیشتر به صورت مشترک می‌کنیم. عصر هر روز هم بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مختلف خواهیم داشت.


وی ادامه داد: شایان قاسمی (دروازه‌بان) در فرانسه بازی می‌کند که الان هم در تعطیلات باشگاهش در اردوی تیم ملی با ما تمرین می‌کرد. هفته آینده برای ادامه بازی‌هایش خواهد رفت و در یونان به ما ملحق خواهد شد. بازی‌های ارشیا الماسی تا حدود پنج روز دیگر تمام شده و به تهران می‌آید و از ۱۰ روز پیش از اردوی تدارکاتی ما در یونان با تیم ملی تمرین خواهد کرد و بعد با هم عازم این کشور اروپایی می‌شویم.


مربی تیم ملی واترپلو افزود: شرایط بچه‌ها فعلاً از نظر فیزیکی و سلامتی شرایط خوبی است. آسیب‌دیدگی نداریم. سلامت بچه‌ها برقرار است. در مورد شرایط روحی-روانی هم شرایط خیلی سختی است به خاطر اینکه بعد از بازی‌های آسیایی و در طول سه سال گذشته بازی رسمی نداشتیم و صرفاً چند اردوی تدارکاتی رفتیم ولی به هر حال این شرایط در تمام دنیا مستتر بوده و برای ما هم پیشامد کرده و امیدوارم که در این ایام باقی‌مانده با کمک و همت مسئولان و بچه‌ها هم که با غیرت دارند می‌آیند، بتوانیم این فاصله را جبران کنیم و از مقامی که در دور قبل در بازی‌های آسیایی آوردیم بتوانیم دفاع کنیم.


وی یادآور شد: به دو دلیل قطعاً کارمان سخت‌تر خواهد بود. یکی اینکه در خانواده ورزش و مردم ایران این توقع هم ایجاد شده که واترپلو باید مدال‌آور باشد و دوم اینکه حریفان آسیایی هم روی ما حساب باز می‌کنند و بی‌گدار به آب نمی‌زنند و آنها هم هوشیارتر عمل خواهند کرد.




بیشتر بخوانید:





رضایی خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت از اردوی یونان، دور روز استراحت داریم و سپس اردوی دیگری خواهیم داشت. ضمن اینکه در فاصله ماه‌های تیر تا شهریور که زمان برگزاری بازی‌های آسیایی است حداقل دو اردوی دیگر را برگزار خواهیم کرد. به بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی نیاز داریم تا سطح کیفی مناسبی داشته باشیم. چیریچ اواخر خرداد به ایران می‌آید تا تمرینات با حضور سرمربی دنبال شود. باید با جدیت کار کنیم و نیاز به حمایت ویژه‌ای داریم تا بتوانیم پاسخگوی انتظارات باشیم. امیدوارم حمایت‌های لازم صورت پذیرد تا بتوانیم برنامه‌هایی که مدنظر داریم به بهترین شکل اجرایی کنیم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته