دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1401 - 08:58
ژاوی:

تساوی کمکی به بارسلونا نکرد/ آماده دیدار برگشت می‌شویم

سرمربی تیم بارسلونا گفت: تساوی در خانه فرانکفورت کمکی به ما نکرد و در بازی برگشت نیاز به پیروزی داریم.
کد خبر : 651338
ژاوی



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا (جام یوفا) در خانه اینتراخت فرانکفورت به تساوی یک بر یک رسید و برای صعود به مرحله بعدی، در دیدار برگشت در ورزشگاه نیوکمپ نیاز به شکست نماینده آلمان دارد.


ژاوی درباره تساوی تیمش در خانه فرانکفورت اظهار کرد: تساوی کمکی به ما برای صعود نکرد و در بازی برگشت باید برنده باشیم. کیفیت زمین بازی جالب نبود و نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم. فرانمکفورت حریف قدرتمندی است و کاملاً فیزیکی بازی می‌کند. آنها با ضدحمله کار را برای حریف سخت می‌کنند. در نیوکمپ با حریف سرسختی بازی خواهیم داشت و باید نمایش مدنظرمان را پیاده کنیم.


سرمربی تیم بارسلونا افزود: گلی که از کار ترکیبی عثمان دمبله، فرنکی دی یونگ و فران تورس به ثمر رسید مرا خوشحال کرد. در زمین نیوکمپ، همه چیز برای بازیکنان بارسلونا راحت‌تر خواهد بود. امیدوارم شرایط را برای ارائه بازی برتر خود فراهم کنیم. با رضایت از تساوی در خانه فرانکفورت به نیوکمپ می‌رویم. با آگاهی از کیفیت حریف خود را مهیای دیدار هفته آینده خواهیم کرد.


ژاوی درباره تعویض پیکه در دقیقه ۲۳ بازی عنوان کرد: او مدتی است از مصدومیت رنج می‌برد و نمی‌توانست به بازی ادامه دهد. امیدوارم مصدومیت شدیدی نباشد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته